|

هَپلی ترین استایل از "فریبا نادری" که با فیلتر ماست مالیش کرد؛ ناقُلا میخواد شاخ بشه!

fariba naderi shayanews

فریبا نادری بازیگر محبوب ایرانی که برای هواداران خود تصاویر بسیاری منتشر می کند اینبار با استوری تصوری هپلی از خود همرو متعجب کرد.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- فریبا نادری بازیگر محبوب و منفور این روزهای تلویزیون می باشد چرا که هم خیلی ها او را به خاطر شخصیت خودش دوستش دارند و خیلی ها هم به دلیل شخصیت ناجوری که در سریال "ستایش" داشت دوستش ندارند! فریبا نادری هنرمندی کاربلد با کارنامه کاری خوب است که البته تنها در زمینه نقش های جدی می تواند استعدادش را نشان دهد و در طنز چیزی در چَنته ندارد. فریبا نادری مدتی میشه که حسابی فعال تر از پیش شده و دائما او را یا در پشت صحنه کار جدید می بینیم و یا در سفر و تفریحات و آرایگاه و...!

فریبا نادری در صفحه اینستاگرامش نیز بسیار اکتیو است جوری که اگه یک روز پست و یا استوری از او دیده نشه باید نگران خانوم بازیگر شد! فریبا نادری روزانه برای سلام و صبح بخیرگویی به فالوور های عزیزش تصویری هم از خود منتشر می کند و حال و اوضاع کله صبح خود را نشان میدهد که البته در بیشتر اوقات ظاهری هپلی دارد اما انگار خانوم بازیگر اعتقاد داره باید هرطور که هست منتشر کنه و طرز تفکر درستی هم داره و همیشه نباید هنرمندان با کلی نقاب خودشون رو نشون بدن اما خب دیگه نه در این حد!!!

در ادامه استوری جدید فریبا نادری رو مشاهده می کنید که مثل چند عکس قبلی اش با شلوار سرخابی و مانتویی شُل می باشد!

Untitled

پست فریبا نادری برای عشقِ قبل از شوهرش!

فریبا نادری در مجموع خیلی اهل انتشار تصاویر از خانواده اش نیست و شاید باورتون نشه اما در مجموع چهارتا دونه عکس با همسر و یا فرزندش در صفحه اینستاش نداره که البته این یک تصمیم شخصیه و شاید اینجوری دوست داره باشه!

اما فریبا نادری برادری به نام حمید نادری دارد که حسابی از بچگی با هم جور بودن و حالا هم چنین هستند. فریبا خانوم نادری علاقه بسیار زیادی به داداش جانش دارد و به تازگی هم به مناسبت تولد ایشون پستی منتشر کرد که البته تصویری بسیار تار و کات شده بود جوری که برخی از کاربران نوشته بودن عکس بهتری از داداشت نداشتی؟ که خب باید جواب داد فریبا نادری حتی برای عکس های خودش هم توجه چندانی نداره چه برسه بقیه!!!

r

وقتی فریبا نادری ناقُلا هم میخواد شاخ بشه اما به روش خودش!

فریبا نادری از هنرمندان آروم و کم حاشیه ای می باشد که البته نمیذاره دور از چشم بمونه و اینطور که معلومه خانوم خانوما هم دوست داره تا در مرکز توجهات باشه اما نه به شکل آشکار و جنجالی! فریبا نادری همونطور که گفتیم پست و استوری های بسیاری منتشر می کند اما مدتی میشد که خانوم بازیگر مدااام با لب های غنچه شده و حالت چشمانی عجیب سلفی میگرفت و میذاشت! به همین دلیل خیلی ها بر این گمان بودند که فریبا نادری نیز قصد دارد تا با این موارد و البته زدن هشتگ های غیر معمول خود را میان شاخ های مجازی جا کند اما اونقدر نظرات زیاد شد که مدتی میشه فریبا نادری بیخیال این قضیه شده و عاد عکس میگیره.

اما با این حال فریبا نادری هوادار و فن پیج های بسیاری دارد که برای خانوم بازیگر ویدیو و عکس های ادیت شده بسیاری میسازن و میفرستن. فریبا نادری هم جهت تشکر و حمایت گهکاهی استوریشون میکنه که در ادامه نمونش رو مشاهده می کنید.

فریبا نادری و همسری پولدااار

فریبا نادری چندی پیش در یک مصاحبه تلویزیونی ادعا داشت همسرش او را در خانه با نام کوچک صدا نمی کند و می گوید نادری جان!

ناگفته نماند فریبا نادری با همسرش مهرداد طباطبایی رابطه ای کاری دارند و به صورت شریکی دارنده یک رستوران نیز هستند. فریبا نادری مسئولیت برندینگ و تبلیغات و بازاریابی آن را بر عهده دارد که البته مدتی قبل نسبت به بد شدن وضع مالی مردم و نداشتن مشتری گله می کرد !

gr

فریبا نادری: از شوهرم خواستم بیاد منو بگیره!

فریبا نادری تا به حال دو بار ازدواج کرده و شوهر اولش آقای مسعود رسام بود که با وجود فاصله سنی 27 ساله علاقه مند شد و ازدواج کردند اما این وصلت با بیماری و فوت همسرش تموم شد. 

فریبا نادری چندین سال بعد با همسر دومش آقای مهرداد طباطبایی ازدواج کرد و حالا هم دختر به نام یارا نیز دارند. اما جدا از این ها فریبا نادری وقتی که مهمان برنامه دورهمی مهران مدیری بود صحبت هایی کرد که کمی بعید بود.

خانم بازیگر در این گفتگو صریح و واضح اما با لحنی طناز می گوید که اوایل همسرش بگیر نبوده و او برای این ازدواج پیش قدم شده است.

ef

ef

ef

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها