|

آبجیِ نرگس محمدی با عکسای هفت رنگش اینستارو گرفت؛ اون با ستایش ترکوند ایشون با بلاگری!

sara mohammadi shayanews

سارا محمدی خواهر نرگس محمدی می باشد که همانند او در عرصه هنر فعالیت دارد اما بیشتر به بلاگر های اینستایی میخورد با کلی هوادار!

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- نرگس محمدی رو که حتما می شناسید. اگر هم یادتون نمیاد پس بهتره سریال پربیننده و محبوب ستایش رو به یادتون بیاریم تا با شخصیت نرگس محمدی در نقش ستایش آشنا بشین. نرگس خانوم محمدی همسر علی آقا اوجی هستند که ایشونم از هنرمندان مشهور سینمامون می باشند.

حالا همه اینها به کنار! ما در این مطلب میخوایم در رابطه با آبجی جانِ نرگس محمدی صحبت کنیم. سارا محمدی خواهر جذاب و خوش چهره این بازیگر می باشد که اتفاقا از لحاظ فِیس هم شباهت زیادی به هم دارن اما خب ایشون مدل تپل تر و بزرگونه ترش و سارا محمدی چهره ای ملیح تر و دخترونه تر دارد. این خونواده از اونجایی که هنر و بلزیگری تو خونشون هستش سارا خانوم نیز چنین هستند و در بازیگری هم دستی بر آتش دارند.

سارا محمدی علاوه بر این، روانشناس و نقاش نیز می باشد و علاقه وافری به بلاگری و انتشار تصاویر خود هم دارد. سارا محمدی در صفحه اینستاگرامش که پرایوت هم هست نزدیک به 50 هزار دنبال کننده دارد که خب چنن صفحه ای قفل کردنش واقعا خنده داره و مشخصه برای جذب فالووره! در ادامه آخرین پست و تازه ترن تصویر خانوم خانومارو مشاهده می کنید که با کلی نظر مثبت از سوی کاربران همراه شد.

yguy

سارا محمدی همانند خواهرش در عرصه بازیگری حضور داره اما بسیار کمرنگ. وی در ابتدای تجربه کاری اش در سریال "معمای شاه" بازی داشت و بعد ها هم در سریال "گاندو" دیده شد.

سـارا محمدی گفته است من همیشه به طرح های سنتی که در لباس های امروزی به کار گرفته می شوند علاقه دارم و معتقدم اگر ایرانی هستم باید ظاهر هم نشان دهنده ایرانی بودنم باشد. طرح کاشی کاری ایرانی و سوزن دوزی های سنتی از جمله علایق شخصی من می باشد.

Untitled

اعتماد به سقف نرگس و سارا محمدی!

از خوبیای این دو خواهر اینه که علاقه خاصی به فیلتر های اینستایی ندارن و در عوض اعتماد به نفس بالایی نسبت به چهرشون دارن. به غیر از این، نرگس و سارا هر دو دارای چهره هایی نچرال هستند و مثل خیلی از همکاران خود پونصدتا عم زیبایی انجام ندادن جهت زیبا شدن! شاید بگین این که یه چیز معموله اما خیر! حالا که در میان چهره های مشهور اینهمه رفتن زیر تیغ جراحی، با وجود داشتن پول نری سمت این موارد خودش پوئنی مثبته!

Untitled

سارا محمدی یه مدلینگ جذاب برای میکاپ

اما به غیر از اینها سارا خانوم محمدی به میکاپ هم بسیار علاقمند است. حتی برای مدلینگِ خانوم مریم رهنما میکاپ آرتیست شاخ ایرانی هم دعوت شد و حسابی تغییر کرد. در ادامه تصویر وی را با آرایشی رهنما مشاهده می کنید.

ناگفته نمونه که این روزا حتی فک و فامبل بازیگران هم که باشید تنها با یک آشناییت در فضای مجازی و انتشار تصاویری با میکاپ جذاب میتونید جذب فالوور کنید چه برسه به اینکه خواهر بازیگر مشهور باشی و خودت هم در این عرصه کم و بیش حضور داشته باشی!

Untitled

Untitled

بیوگرافی جالب نرگش محمدی

سارا محمدی متولد 1 اردیبهشت در تهران می باشد. سارا یک برادر دوقلو به نام محسن ( کارمند بانک ) دارد که ازدواج کرده است و یک فرزند هم دارد . مادرش کارمند صدا و سیما بوده و شاید همین موضوع باعث شده است نرگس و سارا به بازیگری علاقه پیدا کنند.

بازی سارا محمدی در سریال های.....

سارا محمدی در سریال گاندو در نقش مریم به ایفای نقش پرداخت که این سریال باعث شد تا وی به صورت معروف شود . وی با سریال معمای شاه وارد عرصه بازیگری شده، و فیلم سینمایی میلیاردر را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

Untitled

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی