|

غش و ضعف "آناشید حسینی" با دکتر جونش تو آفریقا؛ عقدش اینه عروسی حتما تو کاخ سفیده!

anashid hosseini shayanews

آناشید حسینی که به تازگی با دکتر چلبیانلو ازدواج کرده و با کلی بریز و بپاش یه عقد خفن گرفته. حالا هم یه عکس جدید با آقاشون منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
8

شایانیوز- آناشید حسینی از طراحان خبره ایرانیه که با ارائه طرح های جذاب از لباس عروس این روزا حسابی داره اینستا رو میترکونه. البته مسئله ای که اخیرا نام آناشید حسینی رو ورد زبونا کرده، طراح بودنش نیست بلکه ازدواج خانوم با یه آقای دکتر مایه دار و خیلی خفن به نام دکتر امین رضا چلبیانلوئه. آناشید حسینی که حالا یه شوهر خفن گیرش اومده داره در آرامش و حال خوب زندگیشُ میگذرونه.

آناشید خانوم به تازگی یه عکسی منتشر کرد که او رو با یه تیپ طلایی نشون میده و با گوشی آیفونش که تو عکس و استوریهاش مدام میخواد به رخ بقیه بکشش، از خودش تو آینه عکس گرفته. ولی نکته ای که این عکس داره همسر گرامی و خیلی خوش تیپشونه که با گوشیش پوشوندتش و اینطور که معلومه دوست نداره چندان آقاشونُ کسی ببینه بلکه حسودی کنه.

البته خب واقعا هم این قضیه حسودی داره که خانوم یه همچین آدم خفنی رو که با هیچکی نبوده قبلا واسه ازدواج انتخاب کرده و حسابی هم دارن با مایه تیله ای که فَت و فراوون دورشون هس، خوش میگذرونن!!!

geg

عقد آناشید حسینی که قد یه عروسی خرجش شد!

یکی از موضوعات جالبی که درباره آناشید حسینی وجود داره، اینه که وقتی عکس عقدشُ تو فضای مجازی منتشر کرد همه فک کردن خانوم خانوما عقد و عروسی رو یکجا با هم گرفته،  از بس عقدش خفن و جینگول بود و پول زیادی که به پای این مراسم ریخته شده بود داشت از سر و کول عکساشون بالا میرفت!

اما بعدش یهو با انتشار استوری های تبریک و فالووراش یهو همه فهمیدن که نه خیر ایشون تازه عقدشونُ اینطوری گرفتن و احتمالا واسه عروسی میخوان بره کاخ سفید مراسم بگیرن. آخه یکی نیس بگه خاااانوم اینهمه خرج کردن و مدام عروس شدن چه معنایی داره؟!!

sdf

sd

وقتی دل آناشید حسینی دریاست و نمیدونستیم!

آناشید حسینی از اون دسته آدماییه که تو اینستا نه بخاطر کارای خفنی که در زمینه طراحی انجام میده، بلکه بخاطر حواشی رنگ و وارنگی که داره کلی معروفه. خصوصا زمانی که با یه آقای قمارباز ایرانی که خواننده هم هست و الان داره کل دنیا رو با پولای الکیش میگرده، در ارتباط بود حسابی اینستا رو مالِ خود کرده بود و روز به روز هم بیش از پیش داشت به شهرتش اضافه میشد.

البته این اولین رابطه آناشید خانوم نبوده و قبلش با پسر سفیر ایران در دانمارک ازدواج کرده بود و بعد از علنی شدن این خبر که گویا خودشون علاقه ای به این کار نداشتن، تصمیم به طلاق گرفتن. ولی بالاخره یه دکتر خفن پیدا شد که ایشونو از این همه تلاطم نجات بده!!!

gerfg

gjg

آناشید حسینی بعد کلی سیر و سفر آقاشونو پسندید!

آناشید حسینی زمانی از اینکه دیگه نمیخواد مثل قبل باشه رونمایی کرد که سفرای خارجکیش رو با آقاشون شروع کرد. نکته جالب درباره این زوج اینه که قبل اینکه عروسی کنن و رابطشون رسمی بشه یهو رفتن ماه عسل اونم کجاااا آفریقا!!!!

آناشید خانوم اوایل سفرش فقط عکسای تکی میذاشت و با فیگورایی که دل خجسته و خنده های از ته دلش رو داشت به رخ بقیه میکشید خیلیا رو به شک انداخت که یهو تو پیج آقای دکتر چلبیانلو هم همین عکسا گذاشته شدن که تو یه هتل خیلی خفن داشت کیف دنیا رو میکرد. اونجا همه دوهزاریا افتاد که جریان چی چیه!

qedq

ad

anashidhoseini_1648980237

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ی دخی ماکانی🤞🏻 ارسالی در

    مبارک باشه عزیزم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی