|

غروره قدِ کهکشان "افسانه پاکرو" واسه چهرش؛ انگاری آسمون وا شده خانوم افتاده پایین!

afsaneh pakroo shayanews

افسانه پاکرو بازیگر جذاب ایرانی می باشد که البته بیش از حد به چهرش مغرور شده و در لایو مواردی رو گفت که حسابی کاربران قاطی کردن.

لینک کوتاه کپی شد
10

شایانیوز- افسانه پاکرو از بازیگران کم پیدایی هستش که یه زمان استعدادش رو به خوبی نشون داد و خب چون چهره زیبایی هم داشت به راحتی تونست مخاطب رو به خودش جذب کنه. افسانه پاکرو از اون دسته هنرمندانی بود که اگه همون راهش رو ادامه میداد احتمالا تا حالا واسه خودش یه پا الناز شاکردوست شده بود! افسانه پاکرو اما همچنان از هنرمندای دوست داشتنی هستش که کلی طرفدار داره و تقریبا میشه گفت حاشیه ساز هم نیست و آرومه!

این روزا خیلی از بازیگرای خانوم حتی سن بالاهایی مثل مرجانه گلچین هستند که جنجالات زیادی دارن و کلا علاقمندند تا خودشون رو با رفتاری یا استایلی نشون بدن اما افسانه پاکرو چندان از این جور اخلاقیات نداره. خانوم بازیگر اما در عوض تصاویر زیادی منتشر مکنه که گاهی ژستاش نامتعارف هم میشن اما خب مگه میشه بازیگر باشی و با چیزی خودنمایی نکنی؟!

افسانه پاکرو چهره نچرالی داره که البته با یه کارای ریز مثل فر کردن مژه هاش و یا لوازم ارایش ملیح چهرش رو زیبا تر میکنه اما در مجموع زیر تیغ جراحی نرفته! افسانه خانوم خب از اونجایی که چهره خوبی داره خیل از کاربران ازش حسابی تعریف میکنن و به دلیلی تصاویری که میذاره بیشترم هندونه میدن زیر بغل که خب همین موارد باعث شده تا ایتن بازیگر دهه شصتی کمی تا قسمتی مغرور بشه!

وی مدت پیش در لایو وقتی که داشت در رابطه با سینمای ایران و زیبایی خانوماش صحبت میکرد یهو خودشیفتگیش اود میکنه و به اینکه تو نون قیافتو میخوری پاسخ میده: خیلی ها نون صداشون میخورن پس حقمه ...

یکسری از کاربران هم نظراتی جالب دادن که در ادامه نمونه هایی قابل انتشار از آن را مشاهده می کند.

Untitled

افسانه پاکرو تافته جدا بافته؟ یا معمولیه رو به خوب؟!

پیج افسانه پاکرو حالا به هر دلیلی که خودش میدونه و ما نمیدونیم پرایوت هستش و ابتدا باید پیج به این بزرگی رو فالو بفرمایید سپس چشمتون به جمال عکس های خانوم خانوما روشن شه که خب به نظر میاد این کار برای جذب فالوور بوده!

اما از این ها که بگذریم پیج افسانه پاکرو پره از عکسای جذاب و جورواجور خودش که باعث میشه تا حوصله هوادار سر نره چرا که برخی از هنرمندانمون هستن که بدون توجه به دوست دارانشون، بیشتر فعالیتشون در پیج موارد کاری و سینمایی و این موارده! اما افسانه پاکرو این مدلی نیست که خب نکته بسیار مثبت این خانوم بازیگر اینه که علاقه ای به میکاپ های غلیظ ندارد و از فیلتر های عجیب و پ ل ن گ کُنه اینستا هم انگاری خوشش نمیاد و استفاده نمیکنه.

شاید اصلا یکی از دلایلی که مخاطب افسانه پاکرو رو دوست داره اما چهره ای مثل خانوم بهاره رهنم مدام در حال فحش خوردنه همین موارد باشه که دم به دقیقه از خودش چهره ای جدید نشون نمیده و دنبال جنجالم نیست!

Untitled

Untitled

Untitled

افسانه پاکرو: مردم ایران خیلی فضولند!

افسانه پاکرو بازیگر زن در واکنش به اینکه چرا در سینمای ایران دوست ندارد فعالیتی داشته باشد می گوید در خارج از کشور مردم در کار همدیگر دخالت نمی کنند ولی در ایران مردم (منظورش همکاران خودش) خیلی در کار همدیگر دخالت می کنند و دنبال حاشیه هستند.

افسانه پاکرو ادامه می دهد که منظورش کل مردم ایران نیست ولی خب همانقدری که در کارت دخات می کنند برای من آزار دهنده است چون من خیلی آدم با نظمی هستم و دوست ندارد این اتفاق بیفتد.

Untitled

بیوگرافی جالب افسانه پاکرو

افسانه پاکرو متولد 11 اردیبهشت 1362 در شهر اهواز می باشد.بیوگرافی افسانه پاکرو بازیگر و همسرش + زندگینامهوی فارغ التحصیل کارشناسی گرافیک (نقاشی)است ، عاشق بازیگری  اما از شهرت بیزار است و بازیگری را فقط به خاطر اینکه بتواند نقش یک انسان متفاوت با خود را بازی کند دوست دارد. افسانه پاکرو یک خواهر بزرگتر به نام سعیده و یک برادر کوچکتر از خود دارد. وی با وجود اینکه سن کمی ندارد اما همچنان مجرد است.

افسانه و خواهرش سعیده

افسانه در همه زمینه ها حتی بازیگری یک همراه دوست داشتنی دارد.

سعیده خواهر بزرگتر او که فاصله سنی آنها یک سال است و از نظر خودشان ، دوقلو هستند ، این دو علاقمندی هایشان ، فعالیت شان و حتی لباس هایشان هم شبیه هم است.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی