|

"بهاره رهنما" و رفقاش تو هیئت یجور تیپ و ژست اومدن انگاری آرایشگاس؛ غش غشِ خنده رو!

Bahareh Rahnama shayanews

بهاره رهنما همچنان تو اینستاگرام گرد و خاک می کنه و با عکس ها و پستایی که منتشر می کنه حسابی خبرساز میشه نمونه اش همین عکس پای دیگ نذری!

لینک کوتاه کپی شد

بهاره رهنما این روزها حسابی مشغوله و هم تو اینستاگرام و هم تو آموزشگاه و موسسه فرهنگی حسابی سرش شلوغ و پرمشغله هست. خانوم بازیگر بعد اینکه از امیر خسرو عباسی جدا شد سعی کرد که با راه اندازی کسب کار جدید تا حدودی حال و هواش رو عوض کند.

به گزارش «شایانیوز» بهاره خانوم رهنما البته بعد از هر ازدواج و طلاق تغییرات زیادی می کنه اینبار هم حداقل در ظاهر نوع پوشش خانوم بازیگر دیروز و بلاگر امروز کلی با گذشته فرق کرد. بهاره رهنما که در گذشته بعضا با تیپ و نوع پوشش خبرساز می شد حال و به یکباره بعد از جدایی خیلی محجبه و پوشیده در فضای مجازی و محافل کاری حاضر می شود و حتی بعضاً پوششی دارد و چیزای رو سرش می ندازه که عجیب و غریب و دیده نشده است.

baharehrahnama

ماجرای منبر رفتن بهاره رهنما تو ایام محرم

بهاره رهنما خودش رو انسان کاملی می دونه و این باور و اعتقاد تو اطرافیانش هم وجود دارد طوری که پدر بهاره رهنما هم که به شدت مخالف ازدواج دوم دخترش بود و معتقد بود چون بهاره یک انسان کامل است نیازی ندارد که ازدواج کنه و این ازدواج هیچ کمکی به بهاره در راستای کامل شدن نمی کنه!

این اعتقاد و باور به قدری تو خانوم بازیگر قوی هستش که در ایام محرم خانوم بالای منبر رفت و برای فالوورهاش درباره کربلا و مصائبی که بر حضرت زینب گذشت سخنرانی کرد!

بهاره رهنما رفقای عجیبش پای دیگ نذری

تو ایام محرم بساط نذری دادن حسابی داغ بود و خیلی از سلبریتی ها هم از این غافله عقب نموندن و نذری دادن البته نذری دادن برخی از اون ها خیلی دلنشین نبود و به نظر هدف جز نذر و نیاز داشتن و بیشتر به دنبال این بودند که پای دیگ عکس و سلفی بگیرن و تو اینستاگرام و فضای مجازی پخش کنند.

بهاره خانوم هم که دیگه خودشون تو اینستاگرام و فضای مجازی اوستا هستند رفتن پای دیگ و کفگیر بدست شروع کردن به همزدن نذری و از اون ور چند تا ادمن از خانوم و رفقاشون عکس گرفتند و تو اینستاگرام پخش کردند.

baharehrahnama1352_297948473_771780897296654_1059621004971777459_n

مورد عجبی که تو این عکس خیلی به چشم اومد یکی تیپ بهاره و رفقاش بود که انگاری اومده بودن عروسی و همه خوشگل مُشگل و بزک کرده پای دیگ حضور بهم رسونده بودن و دیگه هم اینکه خانوم ها برای اینکه لمینت و سفیدی دندون هاشون دیده بشه حتی تو ایام عاشورا هم لبخند به لب داشتند و در آخر هم اینکه بهاره که این روزها با حجاب کامل و بدون دیده شدن یک تار موش تو همه جا حاضر می شد پای دیگ نذری خیلی حجاب مناسبی نداشت!

ouoio

نوع پوشش این ایام بهاره رهنما

چهره بدون آرایش بهاره رهنما همه رو بُهت زده کرد!

بهاره رهنما که تقریباً همه می دونن تو اینستاگرام چندتا پیج داره و حسابی هم کارش گرفته و تند و تند تبلیغ می زاره تو پیجش و برای برندهای مختلف تبلیغ می کنه البته خانوم بازیگر بیشتر علاقه داره محصولات آرایشی یا سالن های زیبایی رو تبلیغ کنه.چرا که خودش رو از فعالان و پیشتازان عرصه مد و مدلینگ در ایران میدونه و البته ملکه زیبایی!

اما تصویری که بهاره برای تبلیغ یک عینک آفتابی تو پیجش منتشر کرد حسابی طرفدارها و دنبال کننده هاش رو شوکه کرد! بهاره تو این تصویر که از نمایی خیلی نزدیک گرفته شده و با وجود اینکه لبش ژل زده و ابروهاش هم تاتو کرده و بوتاکس هم تزریق کرده اما مشخصه که اصلاً پوست خوبی نداره!

ladyrain.baharehrahnama

خانوم رهنما آیا ازدواج سومی تو راهه؟

حالا همه اینها به کنار، به تازگی ویدیوی از بهاره رهنما منتشر شده که خب از اونجایی که این بازیگر جددیا همه چیز را منتشر می کند حتی استخر رفتنش رو! باشگاه رفتنشم گذاشت اما انگشتر حلقه دست وی حسابی گرد و خاک به پا کرد و بسیاری از کاربران گفتن ایشون رفته سراغ ازدواج سوم!!! در ادامه این ویدیو را مشاهده می کنید که خب مشخصه از قصد انقدر زوم کرده تا یه چیزایی رو بفهمونه!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها