|

وقتی افسانه پاکرو فرفریاشو میریزه تو صورتو غوغا میکنه؛ مانتوشو چه بالا پایییین دوخیدن!

afsaneh pakroo shayanews

افسانه پاکرو از جذابای سینماست که همیشه پُز چهرشو میده اما اینبار تصویری از خانوم بازیگر منتشر شد که حسابی مورد علاقه کاربران دوست دارش بود.

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- قطعا یکی از بازیگرای جذاب و شیک سینما افسانه پاکرو می باشد که علاوه بر اینکه چهره نچرال و ظریفی داره، انگاری یه جورایی خدا زیباتر چهرشو طراحی کرده! افسانه پاکرو امات از هنرمندای خیلی خیلی کم حاشیه ای هستش که اتفاقا این موضوع به خواسته خودش بوده و از قبل هم گفته بود که به بازیگری علاقه زیادی داره اما به شهرت خیر! افسانه پاکرو حالا چهره ای معروفه که چه بخواد و چه نخواد شناخاته شدست و خیلی ها هم دوستش دارند!

افسانه پاکرو حتی پیج اینستاگرامش رو هم از حالتن پابلیک درآورده و حالا اگه بخواید تصاویر خانوم خانومارو ببینید و یا دنبالشون کنید ابتدا باید فالو بفرمایید که خب این مورد دو سه پهلو داره. اولی اینکه قصد داره تا با این حرکت جذب فالوور کنه، دوم اینکه دوست نداره هر کسی پیجش رو ببینه و تو پیجش سرک بکشه و سوم اینکه چندان علاقمند به معروفیت نداره که البته گزینه سوم چندان عقلانی نیست! چون ایشون دیگه معروفه!

افسانه پاکرو مدتی در ترکیه زندگی کرد و خیلی بی سر و صدا رفت و بی سر و صدا تر هم به فعالیتش در اونجا ادامه داد اما حالا مدتی میشه که خبری از وی نیست و مشخص نیست که حالا ایشون در ترکیه به سر میبره و یا ایران! افسانه پاکرو از اون دسته بانوانی هستش که چندان به حجاب و پوشش اعتقادی نداره و معمولا نامتعارف دیده میشه اما در ادامه تصویری از خانوم خانوما در یکی از مراسمات سینمایی مشاهده می کنید که حسابی باب میل فالوورا تیپ زده بود!

Untitled

خودشیفتگی افسانه پاکرو واسه چهره ای که داره!

افسانه پاکرو چهره نچرالی داره که البته با یه کارای ریز مثل فر کردن مژه هاش و یا لوازم ارایش ملیح چهرش رو زیبا تر میکنه اما در مجموع زیر تیغ جراحی نرفته! افسانه خانوم خب از اونجایی که چهره خوبی داره خیلی از کاربران ازش حسابی تعریف میکنن و به دلیلی تصاویری که میذاره بیشترم هندونه میدن زیر بغل که خب همین موارد باعث شده تا این بازیگر دهه شصتی کمی تا قسمتی مغرور بشه!

وی مدتی پیش در لایو وقتی که داشت در رابطه با سینمای ایران و زیبایی خانوماش صحبت میکرد یهو خودشیفتگیش اود میکنه و به اینکه تو نون قیافتو میخوری پاسخ میده: خیلی ها نون صداشون میخورن پس حقمه ...

یکسری از کاربران هم نظراتی جالب دادن که در ادامه نمونه هایی قابل انتشار از آن را مشاهده می کند.

Untitled

کامنت جالبی که جناب کاربر که بیشتر افسانه خانوموبرد تو آسمونا!

البته که نباید قافل شد افسانه پاکرو برخلاف بسیاری از هنرمندان خانوم در سینمای امروز اهل پروتز و ژل و تیغ جراحی هم نیست که خب البته خدا هم با افسانه خانوم خوب تا کرده و چهره ایشون رو زیبا آفریده و اعتماد به نفس خوبیم که این بازیگر داره باعث شده تا از این موارد دور باشه.

افسانه پاکرو دیگه دم دمای رسیدن به چهل سالگیشه اما همچنان زیبایی خاص خودش رو داره. شاید بگین چقدر ازش تعریف کرد که خب بین خانومای بازیگر امروزی چنین اخلاق هایی تعریفی هم هست! در ادامه آخرین پست منتشر شده توسط وی را مشاهده می کنید که  به قول یکی از کاربران حتی لباس ساده و گشادم میپوشه باز بهش میاد!!!

Untitled

بیوگرافی جالب افسانه پاکرو

افاسنه پاکرو همونطور که گفتیم دیگه در آستانه رسیدن به چهل سالیشه. خانوم بازیگر متولد 4 اردیبهشت ماه سال 1362 هستش. افسانه پاکرو فارغ التحصیل لیسانس رشته نقاشی از دانشگاه سوره می باشد که در کنار بازیگری، نقاشی رو هم حرفه ای دنبال می کند و اهل مطالعه و گوش دادن به موسیقی هم هستش.

افسانه پاکرو اصالتا اهل تبریزه و یه دختر ترک محسوب میشه اما در اهواز به دنیا اومده و بزرگ شده تهرانه! اما خودش رو بخاطر خونگرمی اهل آبادان می دونه و یک خواهر بنام سعیده و یک برادر کوچک تر از خودش داره.

Untitled

Untitled

وقتی سحر قریشی جای افسانه میاد و میترکونه!

افسانه پاکرو ابتدای کار خود را در عرصه بازیگر در سال 1383 استارت زد اما با فیلم "رویای خیس" در سال 84 حسابی مشهور شد. خانوم بازیگر در سال 1388 نیز در حالی که قرار بود در سریال دلنوازان نقش یلدارو بازی کنه دو بار قرار داد خود را با این مجموعه کنسل کرد که در نهایت خانوم سحر قریشی جای ایشون اومدن با این سریال به شهرتی بسیار عجیب رسید.

این بود که سحر قریشی جای پاکرو بیاد و حالا یکی از شاخ ترین چهره های سینما باشه.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • علی علاقبندزاده ارسالی در

    لطفا ارسال کنید متشکرم

  • علی علاقبندزاده ارسالی در

    لطفا ارسال کنید متشکرم

  • علی علاقبندزاده ارسالی در

    لطفا ارسال کنید متشکرم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی