|

"لیلا بلوکات" تیغ تیغی بافته خفففن با یه جین خوشرنگ؛ شلوارش چرا تا زیر گلوشه!

leila bolukat shayanews

لیلا بلوکات از اونجایی که از بانوان ژیگول سینماست و همش پی این چیزاست، اینبار تصویری از خود منتشر کرد که موهای بلندشو بافیده و ریخته بیرون!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- لیلا بلوکات از بازیگرای جذاب و دوست داشتنی تلویزیون و سینماست که البته بیشتر خانوم خانومارو در قاب جادویی می بینیم تا پرده سینما. لیلا بلوکات کارنامه کاری پر باری داره و از هنرمندای اسم و رسم دار در این عرصه می باشد. البته که در مجموع مخاطبین سریال های تلویزیونی بیشتر از سینماست اما چهره هایی همانند لیلا بلوکات اگه در شبکه خانگی هم حضور داشته باشن میتونن حسابی بترکونن اما انگاری خانوم بازیگر در استراحت و زندگی رویایی خود به سر میبرن و در حال حاضر رمقی به فعالیت بازیگری ندارد!

لیلا بلوکات از چهره های پول داررر و اهل زندگیه که نمیذاره هیچ جوره بهش بد بگذره. البته که خانوم بازیگر مجرد هستند و حداقل یه گزینه برای اعصاب خوردی در زندگی کم دارن و خب همین موضوع هم خودش بیشتر باعث میشه تا زندگی شاداب تری داشته باشی! البتتته که منظور این نیست که ازدواج و تاهل بد باشه خیییر! این روزا خیلی از بازیگران خانوم هستند که به سرعت زندگیشون از هم میپاشه و جدا میشن و آمار طلاق اونقدری بالا رفته که دیگه ازدواج کسی هم آدمو خوشحال نمیکنه و به هیمن جهت لیلا بلوکات نیز انگاری ازدواج نکنه لایف استایلش جذاب تره!!

لیلا بلوکات در اینستاگرام از فعالین پر کاری می باشد که عکس و فیلمای بسیاااری از خود منتشر میکنه و بیش از 2 میلیون کاربر نیز دنبال کننده اش هستند. اما به تازگی تصویری از خانوم خانوما به اشتراک گذاشته شد که موهایی باف زده و خوشگللل دارن و کلشو ریختن بیرون و تنها با یه نیمچه شال سر و ته قضیه رو هم آوردن جوری که انگاری حیفه فالوورا نبینن این بافت رو!!!

uu

لیلا بلوکات و مایه داری و تیپای پشت هممم!

لیلا بلوکات بی تردید جزو خاص پوشان و خوش استایل های هم فضای مجازی و هم سینماس. جالب اینه که بعضی از افراد فقط این خانوم بازیگر رو با تیپ های خانومی و خیلی شیک میشناسن. اما بهتره بدونین تضاد زیادی تو سبک پوشش لیلا خانوم به چشم میاد. واسه همین نباید از ست های جین جذاب ایشون چشم پوشی کرد.

Untitled

لیلا خانوم بلوکات چرا تا 40 سالگی همچنان سینگله؟!

در سینمای ما خانوم های بازیگر زیادی هستند که با وجود سن و سال نسبتاً بالا همچنان مجرد هستند و ازدواج نکردند. گفته می شود یکی از دلایلی که خانم های بازیگر خیلی علاقه به ازدواج ندارند این است که در سینما و تلویزیون ما قانون نانوشته ای وجود دارد که وقتی بازیگران خانوم ازدواج می کنند پیشنهادات کاری آن ها به شدت کم می شود.

البته علاوه بر این موارد لیلا بلوکات یک دلیل خاص هم دارد. او پیشتر در یک گفتگو اعلام کرده بود از اینکه مردم، دوستان و خانواده به دنبال شوهر دادنش هستند کلافه شده. لیلا بلوکات دلیل مجرد ماندش را ترس از شوهر دانست که شاید او همانند لیلا علاقه ای به کمک نداشته باشد و حتی بخواهد جلودار او از انجام کارهای خیر هم بشود.

Untitled

انگاری بابای لیلا بلوکات واسه دختراش کاربُن انداخته!!

لیلا بلوکات شاید هیچوقت ازدواج رو انتخاب نکنه اما رابطه خیلییی صمیمانه ای با خانوادش داره و همه جون و دلش اونها و بچهاش خیریش هستند.

لیلا بلوکات با یکی از آبجیاش خیلی زیاد شباهت داره طوری که کسی اگه خواهرش رو تاحالا ندیده باشه اولش حسابی هنگ میکنه کدوم لیلاست و کدوم آبجیش! برخی از کاربران هم معتقدن خدا از روی لیلا کاربن انداخته و خواهرش رو ساخته.

لیلا بلوکات در پیج اینستاگرامیش عکس و فیلم های بسیاری از اونها منتشر می کنه اما به تازگی ویدیویی برای تولد نوشین خواهرش منتشر کرد که جذاب بود و با تگ وی مشخص شد نوشین خانوم تو کار دست اکسسوری های طلا و دست ساز هستند  همانند لیلا خانوم هنرمند.

حالا اینهمه ژیگول بازی واسه چیه؟!

اما چند وقتی هم میشه که خانم خانما دائما تو اتلیه و مطب جراحی زیبایی و سالن های آرایشی عکس میزاره و ظارهرا لیلا بلوکات هم تو راه تلاش برای شاخ شدن و فالووره بیشتره! احتمالا در اینده ای نه چندان دور باید در انتظار دیدن تبلیغات خانم بازیگر هم باشیم.

به هر روی به نظر می رسد این عکس های آتلیه ای و جلوه گری ها اقتضای شغل بازیگری شده و بازیگران علی الخصوص خانوم ها برای اینکه در بورس باشند و به چشم بیایند هر از گاهی تصاویری این چنینی از خود در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها