|

"مریم معصومی" دیگه شور هرچی ژسته درآورد بابا بکَن ازون دیوار؛ این زاپه یا خنجر خورده!

maryam masoumi shayanews

مریم معصومی از بازیگرای خوش چهره سینماست که خیلی دوست داره تا با استایلای غربیش خودنمایی کنه که اینبار هم خانوم خانوما در اینباره کم نذاشت!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- مریم معصومی از بازیگرای دوست داشتنی و دو جانیه سینما و تلویزیون می باشد که هم میتونه نقشای طنز رو به راحتی و جذابیت کامل ایفا کنه و هم در راستای کاراکترای جدی حسابی خوش میدرخشه. مریم معصومی در کارمامه کاری خود هر دو گزینه رو داره اما ابتدا با بازی در سریال" سه دونگ سه دونگ" مشهور شد. مریم معصومی مدت خیلی زیادی میشه که در این عرصه فعالیتی نداره جوری که بسیاری از هوادارانش دیگه دلتنگ خانوم خانوما شدن اما انگاری فایده نداره که نداره!

مریم معصومی ظاهرا چندان از راهی که انتخاب کرده و اومده بازیگری راضی نیست. این بازیگر جوان از چهره های مایه دار سینماست که اینطور که معلومه نیازی به درآمد بازیگری نداره و لایف استایل مرفه خودش رو داره. مریم معصومی از سلاطین تیپای شاخ و متنوعه! یعنی اینجوریه که شما امکان نداره این بازیگر رو با یک لباس در دو زمان مختلف ببینید و دائما در حال ترکیب آیتمای مختلف تو استایل هستش که خب از اونجاییم که به لباسای معمولی قانع نمیشه همیشه و هر کجا برند پوشه!

مریم معصومی اینطور که مدتی پیش خبر داد اما یهو بی خبر شد، ظاهرا داره تولیدی برند خودش رو راه اندازی میکنه و قراره که کیف و کفشای مریم معصومی دیده بشه. خب احتمالا تا اینجای کار متوجه شدید که مریم خانوم معصومی چقدر اهل مد و فشن و آرایش و به خود رسیدن هستند. پس در ادامه لاک جدید و جذاب وی را مشاهده کنید و بعد هم آخرین تصویری که پست کردن رو! تا با خوشگلاسیون های این بازیگر آشنا بشید. ناگفته نمونه خیلی از کاربران به شلوار پاره مریم معصومی گیر دادن که دیگه از زاپ گذشته و رسما پارست!!!

Untitled

مریم معصومی خودشو مارو کشت با خوشمزه‌ی سررردش!

مریم معصومی همش در حال خودنمایی و نشون دادن لاکچری بازیاشه. این بازیگر مدتهاست که این مدلی شده و دیگه راحت و بی آلایش با کاربر برخورد نمیکنه و همش سعی داره تا خیلی لوکس و پولداری دیده بشه.

مریم معصومی که از کافه باز های قهاره، اینبار به کافه ای دیگر رفت و از خوشمزه خنکی که سفارش داده یه سه تایی عکس گرفت و گذاشت! انگاری برای نشون دادن این نوشیدنی تنها یک عکس کافی نبود و خانوم خانوما هی تاکید کردن!!

YY

مریم معصومی در ایران و تیپاش در هالیوود!

مریم خانوم که هر جا ظاهر شده همیشه با استایلاش خبرساز شده ایندفعه با یه تیپ جدید اومد و به کمک یه ست مشکی خوش تیپ بودنش رو به رخ بقیه کشید. این خانوم بازیگر که به تماشای تئاتر یکی از دوستانش رفته بود، یه کت مشکی پوشیده بود و یه شلوار راسته هم زد تنگش و با یه غروری ژست گرفته بود که انگار آنجلینا جولی پیش ایشون درس بازیگری گرفته.

مریم معصومی که خیلی عشق زیادی به شهرت داره، از هر طریقی که بتونه در تلاشه بیشتر به چشم بیاد و تابحال هزارتا استایل مد و ترند و فسیل رو تو اینستا امتحان کرده که البته اسم اینکه من یه مدل هستم روش گذاشته و میخواد ببینه در کدوم حالت میتونه بیش از همیشه به چشم بیاد و یه وقت مبادا از گنگ بازای اینستا عقب بیوفته.

maryam

نامزد مریم معصومی نیومده رفت؟!

مریم معصومی گفتیم که کم پیدا شده و فالووراشو تو دلتننگی گذاشته. به همنی جهت مدتی پیش باکس گذاتش تا کاربران سوالاتشونو بپرسن و باهاش حرف بزنن. کاربران همیشه در صحنه هم موارد بسیاری از نبودش و زندگیش و علایقش و ... پرسیدن!

اما از دیگر سوالات کاربران درباره ازدواج و مهاجرت بود که پاسخشون جالب بود چرا که مریم معصومی تا همنی چند وقت پیش در بیو اینستاگرامش استیکر حلقه گذاشته بود و حتی عکسی از خود در کنار یک آقا و در ماشینی گرون قیمت منتشر کرد که نشون میداد او نامزد و یا همسر خانوم بازیگر هستش اما ظاهرا این هم به هم خورده و مریم معصومی عکس رو از صفحه اینستاش محو کرد!

در دیگر سوال خانوم بازیگر این بود که از پشیمونی هاش نوشته که کاربران گفتن احتمال داره موضوع ازدواج هم از پشیمونی هاش باشه!

TDTR

بیوگرافی مریم معصومی

مریم معصومی متولد ۲۴ اسفند ۱۳۶۵ در تهران است. او دانش‌آموخته دوره بازیگری و کارگردانی در آکادمی حمید سمندریان می‌باشد و همچنین دوره رشته عکاسی و فیلم‌نامه‌نویسی را گذرانده‌ است. او به ورزش هم علاقه‌مند بوده و همراه هنر در ورزش موتور سواری نیز فعالیت می‌کند.

این بازیگر جوان دو تا خواهر و دوتا برادر دارد پدرش بازنشسته و مادرش خانه دار است. مریم معصومی با برادر بزرگترش خیلی صمیمی است و مشوق او در کارهایش است.

RU

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها