|

"مریم معصومی" واسه تو دید بودن اطوارای شاخ دربیاری داره؛ چه تیپایی خانوم سیل پوله!

maryam masoumi shayanews

مریم معصومی بازیگری جذاب هستش که حسابی پولداره و دم به دقیقه در حال شون دادن یه استایل جدید به فالووراشه و اینبار هم با اطواری جدید اومد!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- مریم معصومی از بازیگرای جذاب و خوش بر روی سینماست که البته بیشتر او را با بازی در سریال های تلویزیونی می شناسیم. مریم معصومی رو مخاطب بیشتر با ایفای نقشی طنز در سریال "سه دونگ سه دونگ" به یاد داره که با آقای سیروس گرجستانی قبل از فوتشون، همبازی بود. یه چند سالی میشه که خیلی از بازیگرامون دیگه رو آوردن به سینما و تلویزیون رو بیخیال شدن و یا اصلا کلا از بازیگری کشیدن کنار. مثلا همین خانوم مریم معصومی که میتونست راحت و خوشگل از بازیگرای پر کار و خفن در این عرصه بشه ولی انگاری از راهی که اومده پشیمونه و دیگه نمیخواد بازیگری رو ادامه بده مگه اینکه اتفاق خاصی بیوفته!

مریم معصومی اما هوشمندانه عمل کرد و از وقتی که کم کار شده و حتی در تئاتر هم دیده نمیشه، عوضش تو اینستاگرام حسابی فعاله و راه و بی راه شاهد تصاویر و بومرنگ های خانوم خانوما هستیم. مریم معصومی شرایط مالی بسیار شاخ و لایف استایل خوبی داره که خب به همین دلیل هم از آیتم های برند در استایلش به وفور استفاده میکنه. مریم معصومی همونطور که گفتیم در صفحه خود خیلی اکتیوه و تصاویر زیادی میذاره با ژستای عجیب و غریب که در ادامه نمونه یا بارز و جدید از ان را مشاهده می کنید.

Untitled

مریم معصومی فازش چیه که با فاز همممه فرق داره؟!

گفتیم که مریم خانوم معصومی خیلی علاقمند به ژستای عجیب غریبه که شاید اصلا بازیگری رو با این فیگورا جایی نبینیم اما خب به هر حال وقتی بازیگری نمیکنی و میخوای رو بورس بمونی بایدم از این کارا کنی و از راه های میانبر و انحرافی بری. در ادامه چند موردی از مواردی که گفتیم رو مشاهده کنید تا بهتررر متوجه عرایض بنده شوید!

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

مریم معصومی خوشگل یا بیریخت؟!

اما مریم معصومی از هنرمندان اهل میکاپ و آرایش هستش که واقعا زیبایی خاصی هم پیدا میکنه و از اون دسته فِیس هایی داره که میکاپ رو صورتش به خوبی میخوابه نه مثل برخی که چندان تغییری ندارن!

مریم معصومی اما چهره نچرالی نداره و مدام هم در سالن های آرایشی عکس و فیلم میزاره که خب مشخصه زیاد به صورتش وَر میره

Untitled (2)

مریم معصومی شد ریحانه پارسا ولی یه مدل دیگش!

مریم معصومی از بازیگران کم کار ولی پرحاشیه سینماست که همچون بازیگران نوپای امروزی تا یه ذره مشهور شد، فورا بازیگری رو کنار گذاشت و کار خودش رو به عنوان یک سلبریتی تو اینستا شروع کرد و الان طوری شده که خیلی از کاربران فضای مجازی او رو بیشتر یک بلاگر میدونن تا بازیگر سینما!

مریم خانوم هم از این فضا اصلا بدش نمیاد و دوست داره به هر طریقی شده تو چشم باشه تا کسی نتونه ازش جلو بزنه. این خانوم بازیگر بخاطر تیپ زدنای راه و بی راهش به وفور سوژه اینستا بازا شده و اخیرا هم هی باکس میزاره تا سوال و جوابای این مدلی بزاره!

ماجراهای مریم معصومی و پسرش سیمبا!

مریم معصومی هاپویی پشمالو به نام سیمبا دارد که البته فامیلی خودش را هم بر روی او گذاشته. یعنی سیمبا معصومی، و براش شناسنامه هم گرفته و کاملا خودشو مامانِ سیمبا جان میدونه و باباشم، پدر بزرگش!
 
Untitled

بیوگرافی مریم معصومی

مریم معصومی متولد ۲۴ اسفند ۱۳۶۵ در تهران است. او دانش‌آموخته دوره بازیگری و کارگردانی در آکادمی حمید سمندریان می‌باشد و همچنین دوره رشته عکاسی و فیلم‌نامه‌نویسی را گذرانده‌ است. او به ورزش هم علاقه‌مند بوده و همراه هنر در ورزش موتور سواری نیز فعالیت می‌کند.

این بازیگر جوان دو تا خواهر و دوتا برادر دارد پدرش بازنشسته و مادرش خانه دار است. مریم معصومی با برادر بزرگترش خیلی صمیمی است و مشوق او در کارهایش است.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها