|

"شیدا یوسفی" با سیس خفن ریحانه پارسا رو گذاشت جیب بغلش؛ تیپای تووووپ رفیقاشُ!

sheida yousefi shayanews

شیدا یوسفی بازیگر سریال ممنوعه که اینستا رو با فوتوهای خفن و جینگولش بدجور ترکونده، حالا رفته پی خوش گذرونی با رفیق اروپاییش!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- شیدا یوسفی از بازیگران محبوب و خوش چهره سینما و تلویزیونه که شاید نام او چندان براتون آشنا نباشه، ولی قطعا اگه سریال نمایش خانگی ممنوعه رو دیده باشین، بازیگر نقش نگین رو هیچوقت از یاد نمیبرین. شیدا یوسفی اولین بار با همین سریال تونست به چشم اهالی سینما بیاد و با ایفای نقش خفنش حسابی به دل مخاطبا بشینه. شیدا یوسفی بعد از اون تو مجموعه نون خ بازی کرد و نشون داد در هر نقشی میتونه بدرخشه.

البته نباید از این موضوع غافل شد که محبوبیت شیدا یوسفی حسابی روی ظاهر و سکنات خانوم هم تاثیر گذاشت و اونُ از این رو به اون رو کرد. به این معنا که حالا خانوم خانوما با استایلای چیتان پیتان کردشو خودنمایی های راه و بیراهش تونسته یه پایه اینستا به حساب بیاد و ثابت کرد که حسابی کار و بارش به رواله و داره بهش میسازه.

حتی در فخر فروشی هاش هم این موضوع خیلی اثر گذاشته و این روزا با انتشار عکسایی که شاید باورتون نشه که بتونه این حجم از خفن بازی رو دربیاره، اینستا رو بمباران کرده. شیدا خانوم به تازگی به یه سفر خیلی باحال و اروپایی طور با رفیق جونش تشریف برده و با فوتوهایی که پر از سیس عقابِ حسابی نشون داد به خودش میرسه و چیزی تو زندگیش کم نداره. میون تمام این خودنمایی ها تیپ زدن ساحلی طور و رله اش رو هم نباید از دست داد!

q

e

w

تیپای فراتر از تصور شیدا یوسفی تو ایران که انگاری اروپاس!

شیدا یوسفی از اون دسته بازیگراییه که کلا فاز خفن داره و انگاری یه نجیب زاده اس. از زمانی که تو ممنوعه بازی میکرد و با استایلای هالیوودی طورش دل همه رو برده بود و البته میکاپ آرتیست خفنش هم یه دختر تر و تازه رو ازش ساخته بود، شروع به کارش تو اینستا هم شروع شد و نظر خیلی از کاربرای فضای مجازی رو به سمت خودش که یعنی منظور تیپ زدنای خفن و ژذابشِ جلب کرد.

خانوم به قدری تو عکساش چیتان پیتان و خوشگلاسیون انجام میده، که رسما هیچکی تو این کار جلودارش نیست و انگاری از همون اول یه مدل به دنیا اومده!

r

as

t

هر چی فیس و افاده هس شیدا یوسفی همه رو یکجا داره!

شیدا یوسفی فقط تو کار پول درآوردن از بازیگری و تبلیغات نیست و یه پایه درست و حسابی تو خوش گذرونیای جوونیه. خانوم خانوما چند وقت پیش تشریف برده بود کنسرت خواننده محبوب پاپ، میثم ابراهیمی ولی تنها نه! شیدا خانوم رفیق فاباش رو هم با خودش برده بود که اگه ببینینشون میگین شیدا در برابرشون هیچه.

اینقد این خانوما به خودشون رسیدن و شاخ بازی در آوردن با تیپاشون که انگاری از وسط تگزاس اومدن بیرون و قراره به تازگی فیلم سیس گرفتناشون تو هالیوود بیاد بیرون! خانوم یکم آسه برو آسه بیا که گربه شاخت نزنه!

y

asas

aswd

شیدا یوسفی با پروتزاش بدجور زده تو جاده خاکی!

شیدا خانوم به تازگی یه عکسی تو پیجش گذاشت که نشون میده زمین تا آسمون با قبلش فرق کرده. خانوم بازیگر تو این عکس با یه میکاپ خیلی خفن چهره زیباش رو به نمایش گذاشت و چیزی که خیلی تو پست جدیدش دهن آدم رو از تعجب باز نگه میداره، لب های پروتز شدشه که بیشتر از هر چیز دیگه ای چشم آدم رو به خودش خیره میکنه.

شیدا یوسفی که تنها عمل بینی رو گویا انجام داده بود، حالا داره کم کم به سمت صورت عملیای پر از فیلر و پروتز میره و انگاری از قصد هم یه میکاپی انجام داده بیش از پیش گونه تزریق شده و فک زاویه دارش رو به رخ بکشه!

p

i

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها