|

تریپ ساده "لیندا کیانی" که تو ژذابیت کَل خانومارو خوابوند؛ اکسسوریه یا دستبند زندون!

linda kiani shayanews

لیندا کیانی بازیگر خوش نقشی می باشد که جدیدا زده تو کار مدلینگ و به تازگی هم تصویری زیبا از خود منتشر کرد که نشون داد ساده چه جذابه!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- لیندا کیانی بازیگر جذااب و دوست داشتنی و البته کاربلد ایرانی می باشد که این روزا دیگه انگاری حسابی به سینما پیوسته و تلویزیون رو تو کلاس کاریش نمیدونه. لیندا کیانی در فیلم و سریال های بسیاری تا به حال بازی کرده و کارنامه کاری درجه یکی داره اما تو دو سه سال اخیر کلا تو سینما و مدلینگ و این موارد دیده میشه. لیندا کیانی سن و سال کمی نداره اما هنوز از خانومای مجردی هستش که ظاهرا تنها به هدفش فکر میکنه!

لیندا خانوم کیانی به تازگی در فیلم "خون سرد" ایفای نقش کرده است که به نظر میرسه فیلم جذابی باشه. اما این بازیگر مشهور از اونجایی که چهره ساده و میانه رویی داره، یعنی نه طنزه و نه خشن و منفی، به همین سبب بیشتر تو کاراکترای جدی دیده میشه البته از نوع مظلومش. لیندا کیانی اما جدا از حرفه اصلیش که به قول خودش صاحب حرفه شگفت انگیزه، در مدلینگ هم فعالیت بسیار سفت و سختی رو شروع کرده که در ادامه بیشتر راجش صحبت می کنید. ظاهرا این روزا خانومای بازیگر هر کدوم یه پا مدل هستند برای خودشون!!!

در ادامه تصویر جدید که لیندا کیانی از خود با ژستی عقاب منتشر کرد را مشاهده می کنید که چقدر سادگی به این بازیگر مشهور میاد.

fsf

وقتی لیندا کیانی میزنه تو یه فاز جدید و میشه مددددل، یه مدلِ نووو!

از زمانی که تبلیغات تو اینستا خیلی پرجنب و جوش شده و بازیگرای زیادی در کنار حرفه اصلیشون شروع به خودنمایی از این طریق تو فضای مجازی میکنن، این کار تبدیل به یک شغل و البته ابزاری برای دیده شدن تبدیل شد و لیندا کیانی هم از این قاعده مستثنی نیست و از دید طرفدارانش هر از چند گاهی با تبلیغات میکاپ چشم گیر و پرطرفدار سعی داره زیباییش رو به رخ فالوورهاش بکشه تا از این طریق هم تو چشم کارگردان ها و تهیه کننده ها باشه و هم صاحبان کسب و کار و بیزینس خانوم رو ببینن و بهش تبلیغ بدن.

البته که لیندا خانوم کیانی وارد عرصه جدید از مدلینگ در میان خانومای بازیگر شدن و همانند بقیه عمل نمی کنند. مثلا تو جشنواره کن که همین چند ماه پیش برگزار شده بود لیندا با کت و شلوار مشکی‌رنگی حاضر شد. این کت و شلوار از طراحی‌های مسیح زاد بود و ترکیب آن، جلوه متفاوتی به لیندا کیانی داده بود.

لیندا کیانی جدیدا حسابی زده تو کار کت شلوار و در سایز های مختلف از این ترکیب استفاده می کنه.

Untitled

Untitled

Untitled

لیندا کیانی داره دیگه با لیندایی که میشناختیم فرسنگ ها فاصله میگیره!

اما این تغییر سبک در استایل لیندا کیانی فقط به جشنواره ها و مدلینگ ختم نمیشه. بلکه لیندا کیانی مدتی پیش هم به جشنواره کن فرانه دعوت شده بود و مدتی طولانی در آنجا بود. در همین راستا تصاویری از وی دراومد که برای اولین بار بود. لیندا کیانی اینجا یجور موهاشو آراسته کرده که انگاری یه کله قند زیر شالش گذاشته. البته که این نظر کاربرانی بود که با دیدن لیندا متعجب شدند.

Untitled

هوادارای کشته مرده‌ی لیندا کیانی!

لیندا کیانی همانطور که گفتیم طرفداران زیادی دارد و در اینستاگرام بیش از 2.7 میلیون کاربر دنبال کننده او نیز هستند که دوستدار خانم خانما می باشند و حسابی هم قربون صدقه اش میرن! لیندا کیانی از هنرمندانی است که فن پیج های زیادی هم دارد و در ادامه یکی از ویدیو هایی که یک پیج طرفداری برایش ساخته رو مشاهده می کنید.

بیوگرافی لیندا کیانی

لیندا کیانی متولد 23 شهریور 1359 در آبادان ، فارغ التحصیل لیسانس و فوق لیسانس رشته فلسفه از دانشگاه مفید می باشد که تئاتر شروع کرد تا اینکه با معرفی شریفی نیا وارد تلویزیون شد. در یک خانواده آبادانی با یک خواهر و چهار برادر دیگر بزرگ شد

بعد از گرفتن لیسانس بخاطر علاقه ای که داشت به کلاس های بازیگری رفت و زیر نظر شریفی نیا و آزیتا حاجیان این دوره ها را سپری کرد. او سپس دوره فن بیان را هم نزد استاد مرحوم حمید سمندریان و سرکار خانم مهتاب کرامتی گذراند.

 
Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها