|

مریم مومن جا آرایش ملات زده نماشم شد شاااخ؛ چیزی که سفارش میدی چیزی که تحویل میگیری!

Maryam Momen Shayanews

مریم مومن بازیگر مطرح و سرشناس ایرانی تصویری جالب و زیبا را از چهره زشت خود با گریم و زیبایش با یک میکاپ خاص به اشتراک گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد
1

مریم مومن بازیگر جذاب سینما و شبکه نمایش خانگی که مثل خیلی از خانوم های بازیگر کارش رو از تلویزیون شروع کرد و بعد از اینکه دیده شد کلاً صداوسیما و تلویزیون رو بوسید و گذاشت کنار و رفت سراغ سایر پلتفورم های نمایشی! مریم مومن در حال حاضر سریال جادوگر رو به نمایش داره و اتفاقا خیلی هم زیبارو گریم شده و دقیقاً این همون چیزی که خیلی از خانوم های بازیگر در پی ش هستند. هم تو اینستاگرام خوشگل و ناز باش و هم تو فیلم و سریال جذاب و دلربااا!

به گزارش «شایانیوز» مریم مومن دختری دهه هفتادی است که البته اواخرش به دنیا اومده. مریم مومن اما ابتدای راهش همانند ریحانه پارسا نقش اصلی بهش داده شد و درست مثل ریحانه بسیار کم سن و سال هم بود اما تونست راهش رو پیدا کنه نه اینکه سودای پول و حاشیه سازی بگیرتش! شباهت دیگه مریم خانوم مومن با ریحانه پارسا در اینه که هر دوتاشون فرزند طلاق هستند.

1383658129-parsnaz-com

مریم مومن تو اینستا طوفان به پا می کنه....

مریم مومن تو اینستاگرام اصلاً یه چیز دیگه هست.خانوم اونجا فعاله به شدت و هر روز علاوه بر اینکه استوری می زاره از اونجایی که به عکاسی هم به شدت علاقه داره و انگاری یه آتلیه کوچیک و جمع و جور هم برای خودش داره هر چند روز یه بار با رخ اومدن ها و ژستای بعضاً عجیبش فالوورهاش رو انگشت به دهن می کنه!

البته از اونجایی که خانوم خانوما خودش رو خییییلی خوشگل و خوشتیپ می دونه هر از گاهی با این جذابیتش شوخی هم می کنه. مثل این استوری آخری که خیلی تابلو اومد و گفت من خوشگلم!

ezgif.com-gif-maker (12)

مریم مومن با یه حجم باورنکردنی از آرایش و میکاپ!

گفتیم که مریم مومن عشق اینه که خوشگل باشه و اینجور دیده شه. مریم مومن به تازگی عکسی دیگر منتشر کرد که باز هم او رو با میکاپی متفاوت و چشم گیر نشون میده. مریم خانوم مثل اینکه اخیرا خیلی به میکاپ و مدل شدن علاقه بیشتری پیدا کرده که راه و بیراه عکسای گوناگونی با میکاپای جینگول از خودش تو پیج میذاره. البته مریم مومن تو این عکس از فیلتر اینستا هم استفاده کرده؛ ولی این حجم آرایش از فیلتر اینستا هم بیرون میزنه و از موهای موج دار خانوم که حسابی چهرش رو متفاوت کرده هم نباید غافل شد!

g

وقتی مریم خانوم مومن عاشقِ عاشقی است!

مریم مومن زمانی در پژمان بازغی مجری برنامه کودک شو بود و خانم میهمان این برنامه بود در مورد ازدواج ازش سوال پرسیده شد که خانوم بازیگر جوابی جالب داد که باعث تعجب همه شد. خانم مومن برای تجربه تلخی که از جدایی پدر و مادرش داشت عشق و دوست داشتن را در زندگی اولویت خود قرار داده و برای داشتن یک زندگی موفق عشق را شرط کرد.

unknown_299381669_171472872114861_4049879694847181692_n

مریم مومن از شکست دلش گفت!

مریم مومن عکسی را در اینستاگرامش منتشر کرده است و گفته که این یادداشت را از صفحه اش پاک نمی کند تا هر بار ناراحت شد بخواند و ببخشد و تمام شان کند و از زندگیش حذف کند.

خانوم بازیگر در بخشی از یادداشت اینستاگرامیش خطاب به کسانی که باعث ناراحتی او شدند و دلش را شکستند می گوید: نفرین نکردم....به درگاه خدا ازشون بد نگفتم و آرزوی مرگشون رو نکردم فقط از خدا خواستم همیشه یادشون باشه با دل من چه کردند.

مریم+مومن

 

بیوگرافی مریم مومن و زندگی پر فراز و نشیبش

مریم مومن بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۶ مرداد 1377 در مشکین شهر اردبیل است و حدود ۲۳ سال سن دارد. پدر وی نی نواز و مادرش اسب سوار است. مادر و پدر او در کودکی از یکدیگر جداشدند و او فرزند طلاق است. همچنین وی دارای یک برادر به نام امیررضا بوده است که در سن ۱۷ سالگی فوت شده است.

خانواده خانم مومن بسیار مخالف بازیگری او بودند تنها کسی که از خانم مومن در زمینه بازیگری حمایت کرده است خاله اش بوده است. اما در نهایت او برای نقش فخرالزمان سریال بانوی عمارت در سال ۱۳۹۷ انتخاب شد و اولین تجربه بازیگری خود را مقابل دوربین به ثبت رساند و بسیار موفق ظاهر شدو به شهرت رسید.

جالب است بدانید او در سکانس هایی که در سریال بانوی عمارت بازی میکرد و باید گریه میکرد سعی میکرده که به جدایی پدر و مادرش فکر کند تا گریه اش بگیرد و گریه او طبیعی بوده است.

ezgif.com-gif-maker (13)

مریم مومن در کنار مادرش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی