|

"طناز طباطبایی" با یه حرکت مونیکا رو گذاشت تو جیبش؛ خانوم فندک بیارم خدمتتون!

tannaz tabatabaei shayanews

طناز طباطبایی بازیگر یاغی که همیشه به سادگیش معروفه، حاشیه های عجیبی با یاغی ساخته که حسابی دیدنیه از سیگار کشیدنای راه و بیراهش گرفته تا!!!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- طناز طباطبایی از بازیگران مطرح و محبوب سینما و تلویزیونه که این روزا با نقش طلا در سریال "یاغی" حسابی داره میترکونه و گویا حالا حالاها کسی نمیتونه رو دست خانوم بیاد. طناز طباطبایی که ظاهر و استایلش محبوب خیلی از سینما دوستاس تو اینستا شاید فعالیت چندانی نداشته باشه، ولی با انتشار بعضی از عکسای خاص و جینگولش بلده چطوری باید دل طرفداراشُ ببره. طناز طباطبایی با نقش طلا نشون داد که کلا میتونه شخصیتی فراتر از آنچه تابحال داشته خلق کنه و حسابی هم بتازونه واسه خودش!

طناز خانوم به تازگی عکسی از خودش منتشر کرد که توی اون ابهت زیادش رو حسابی به رخ بقیه میکشه. این بازیگر با وجود اینکه خیلی اهل رفیق بازی با بقیه بازیگرا نیست و مثل خیلی از سلبریتیای الانی با میکاپای آنچنانی و شایعه هایی که از خودشون منتشر میکنن نمیخواد معروف شه، ولی همچینی از اصل قضیه هم دور نیست و با میکاپ آنچنانی و خاصش تو سریال یاغی نشون داد که میتونه تنها کسی باشه که واسه همبازی با کراش العالمین شبیهش نیومده!

Q

W

کل شیراز واسه طناز طباطبایی فرش قرمز انداختن!

چند وقت پیش برای اکران سریال "یاغی" بازیگران اصلی اون به شیراز رفتن که با حواشی مختلفی همراه بود. طناز خانوم که همیشه محبوبیت خاص خودش رو داشت و به خاطر ایفای نقش جذابش تو نقش طلا و پارتنر پارسا خان بودن حسابی اینستا رو با طرفداراش ترکونده، کلی استقبال شد ازش، به طوری که انگاری کل شیراز واسه خانوم دست به سینه ایستاده بودن.

این استقبال به قدری واسه خود طناز خانوم هم باورنکردنی بود که یهو با دیدن این جمعیت زد زیر گریه و اشک همه رو هم درآورد. این بازیگر همراه با آقای امیر جعفری یا همون اسی قلک یاغی نشون داد که حسابی عیاقه و با بقیه هم دیگه نگیم چقدر رله اس بانو!

ty

وقتی طناز طباطبایی جای مونیکای سینما رو میگیره!

طناز طباطبایی از شروع به بازیگریش تابحال اغلب نقش هایی بهش پیشنهاد شده که یا خیانت کاره یا نقش منفی داره و اهل پارتی و کلاب رفتنه. خانوم خانوما حالا تو همون نقش اما به معنای واقعی کلمه حالت لاکچری تر اون نقشا داره طلا رو بازی میکنه.

این بازیگر به تازگی تو یه سکانسی چنان فیس و افاده ای میاد واسه اکبر مجلل که آدم میمونه این دو تا که اصلا به هم نمیان این مدل رفتار و ادا واسه چیه. حتی تو صحنه ای که فرهاد اصلانی میاد واسه طناز خانوم فندک میگیره از دید کاربرایی که دنبال سوژه هستن، ایشون شبیه مونیکا بلوچی شدن تو فیلم معروف مالنا که خب جای تفکر هم داره واقعا!

301772174_168188332456635_3305418490286173762_n

خاص بودن به سبک طناز طباطبایی!

طناز طباطبایی از اون دسته بازیگرانی است که دوست نداره خیلی به چشم بیاد و اصولا هم از لباس هایی که خیلی زرق و برق دار و چشم گیر هستن، خوشش نمیاد. طناز خانوم با وجود اینکه هنوز ازدواج نکرده و متولد 1362 است ولی به گفته طرفدارانش با استایل های ساده ای که داره میخواد بگه سن و سال واسه من اهمیتی نداره و نمیخوام متفاوت تر از چیزی که هستم به نظر بیام.

او حتی موقعی که میخواد در مراسمی مثل جشنواره فجر شرکت کنه برخلاف بازیگران دیگه میکاپ های خیلی سادده انجام میده و اغلب دیده شده که حتی از کشیدن خط چشم برای تکمیل آرایشش خودداری میکنه. واسه همین هم طناز خانوم به معنای واقعی یه چهره نچرال و فوق العاده جذاب داره که خیلیا به همین خاطر دوستش دارن.

s

gf

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی