|

تیپای اَجق وجق "مهناز افشار" کفِ خیابونای آلمان؛ حال و هوای غریبش با آرش خان دیدنیه!

mahnaz afshar shayanews

مهناز افشار بازیگر معروف ایرانی که چند سالی میشه به آلمان مهاجرت کرده با انتشار عکسای جینگول تیپاشُ یه جوری به رخ میکشه که بیا و ببین!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مهناز افشار از بازیگرای محبوب و خوش چهره ایه که چند سالی میشه به آلمان مهاجرت کرده و بعد از اون با حاشیه های راه و بیراهی که تو پیجش و ارتباطاتش هس، کل اینستا رو به رگبار میبنده. مهناز افشار از زمانی که تو ایران بازی میکرد هم شیطنت های خاص خودش رو داشت، ولی بی شک هیچ کدوم نمی تونست به پای کارای اَجق وجق الانیش برسه. از اون زمان مهناز افشار با تیپایی دیده شده که تا هزار سال دیگه هم نظیرش نخواهد اومد و خانومو از عرش رسما چِسبونده به فرش!

مهناز خانوم به تازگی یه تیکه از فیلم قصه پریا رو که در اون با مصطفی زمانی همبازی بود منتشر کرد و اذعان کرد که دلش خیلی واسه اون روزاش تنگ شده. این بازیگر که حالا تو آلمان کلا حرفه اصلیش رو بوسیده و گذاشته کنار، اخیرا بدجوری دوست داره برگرده و کلا هم زده تو کارایی که اون قدیم ندیما انجام داده. از اونجایی که مهناز افشار تو ایران خیلی طرفدار داشت و به خاطر سالها بازی در کنار محمدرضا گلزار تبدیل به یه پارتنر اصلی براش شده بود، هنوز خیلی از مردم رو تو شوک گذاشته که چرا یهویی دلش هوای رفتن کرد!

ژستای ماورای تصورِ مهناز افشار تو طبیعت!

مهناز افشار بازیگر خوش استایلیه که از زمانی که رفته آلمان از این استایلش استفاده های بیشتری هم میکنه و یه جوری مارک بودن تیپاشُ به رخ بقیه میکشه که انگاری کلا فقط خانوم از این لباسا میتونه بپوشه و جوری پُز میده که بیا و ببین! خانوم با فازای عجیب غریبش با هر چی که میتونه بپوشه و البته باید پز بدش پُر باشه، میاد تو طبیعت و کنار چمن و دیوار و همه چی فیگورایی میگیره شاخ شکون!!!

tt

w

غول حاشیه سازی فقط مهناز افشار!

چند وقت پیش عکسایی از مهناز افشار منتشر شده بود که اونو کنار یکی از خواننده های ایرانی که از زمان گات تلنت ایرانی حسابی با هم عیاق شدن، نشون میده. این خواننده که بدجوری تو فازپرونی اوستاس حالا با یه حوله تن پوش همراه با مهناز افشار تو یه ویلایی هستن که مهناز خانوم هم انگاری کلا حالش خوب نیس و پتو پیچ شده داره هی میخنده!

البته همونطور که گفته شد ارتباط این دو نفر از زمان مسابقه استعدادیابی ایرانی بسیار بیشتر از قبل شده و تا حدی کاربرا بر این باورند که چطوری خانوم یهو از ایران رفت و سریع با این خواننده جور شد و شاید این دو از همون ابتدا اهدافی داشتن که هنوز کسی درباره اش حرفی نزده!

ff

تیپای خفن مهناز افشار که آوازه اش به اسپانیا هم رسید!

مهناز افشار که تیپاش خیلی خاص و خفنه در حد خودش البته، حالا با کلی ادا اصول تشریف بردن اسپانیا واسه اینکه تو یه دورهمی دوستانه شرکت کنن و بلکه یذره حال و هواشون عوض بشه که با ویدیوهای منتشر شده معلوم میشه که خانوم حسابی حالی به هولی شده و به حدی رسیده که هیچ جوره نمیشه جمعش کرد.

البته باید به این نکته اشاره کنیم که مهناز افشار تو این مهمونی تنها نبوده و یهو با انتشار یه عکس، الناز شاکردوست هم نشون داد که هنوز با این رفیق قدیمیش که تو خیلی از فیلمای مشترک با محمدرضا گلزار بازی کردن با هم بودن، در ارتباطه.

gf

t

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها