|

"مریم مومن" با خنجر پوستشو لایه برداری کرد؛ مژه بال بالی و ژست غربیشو کجای دلم بذارم!

maryam momen shayanews

مریم مومن بازیگر جذاب و دوست داشتنی می باشد که جدیدا به موفقیتی نو رسیده و حسابی براش ذوق داره جوری که استوریاش مورچه ای شد خفففن!

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- مریم مومن بازیگر دهه هفتادی و جوان سینما و تلویزیون می باشد که البته اواخر این دهه چشم به جهان گشووود. مریم مومن از اون دسته هنرمندایی هستش که هنوز نوپا محسوب میشه و خیلی جای کار داره تا پخته شه اما با این وجود تو همون اولین سریالی که ایفای نقش کرد اونهم نقش اصلی، تونست خودش رو ثابت کنه که برای این عرصه ساخته شده و جای پیشرفت زیادی داره. مریم مومن کاراکتر فخرالزمان در سریال "بانوی عمارت" رو به تصویر کشید که اولین تجربه خانوم خانوما بود!

مریم مومن تو سن و سال ترلان پروانه و ریحانه پارسا هستش که خب در این میان ترلان خانوم که سابقه بازی از بچگیش رو داشت و حالا هم راه خوبی رو در پیش گرفته و اسم و رسم خاصش رو داره. میمونه مریم خانوم و ریحانه پارسا که هر دو فرزند طلاق بودند اما ریحانه پارسا راهی عجیب در پیش گرفت و رفت به طوری که هنوزه که هنوزه بعد از تقریبا دو سال همچنان جزو اخبار حواشی نامتعارف هستش و به جای خاصیم نرسیده، اما مریم مومن خیلی زود تونست به جایگاه خوب و قابل قبولی برسه.

اما مریم خانوم مومن هم همانند بسیاری از همکارانش تا سریالی در قاب جادویی بازی کرد و مشهور شد دیگه انگاری پشت سرشم نگاه نمیکنه و رفت که بره رو پرده نقره ای! مریم مومن جدا از اینکه مدتیه در سریال شبکه خانگی جادوگر دیده میشه، به تازگی در فیلمی با نام "تن سایه" نیز ایفای نقش کرده جوری که حسااابی رفت تو چشم و مورد توجه قرار گرفت. در ادامه تصویری جدید از این بازیگر جوان مشاهده می کنید.

yy

ژستای تُحفه مریم مومن شاخ رفقارو شکوند!

مریم مومن هنوز سن و سال بالایی نداره و دقیقا تو اوج جوانی و طرلاوت و شیطونیش به سر میبره و خب به همین دلیلم این احساستش رو بروز میده و در کل دختر برون گراییه. مریم خانوم مومن از اون عشششق عکسا هم هست و اینطوریه که هر دو روز یکبار اگه تصاویری جدید و آرایش کرده و کیلو کیلو فتوشاپ شده از خود منتشر نکنه زندگیش نمیگذره!

مریم مومن علاوه بر علاقمند بودن به عکس، خیلی زیاد آرایش های مدل به مدل و غلیییظ رو هم دوست داره و در کل به میکاپ های عادی تر رضایت نمیده! مثلا مریم خانوم مومن به تازگی تصاویری رو از خود به اشتراک گذاشت که ژست هایی عجیب غریب داره و یه دسته گل رو در حال کول کردنه! واقعا این سبک فیگور یعنی چی؟ و یا مثلا رفته تو مود کلاه گذاشتنه و خیلی راحت کل موهارو باز میذاره و تنها با یک کلاه سر و ته کار رو جمع میکنه!

Untitled

مریم مومن خوشگلیاشو دیدین؟ حالا یه رخ دیگم ازش ببینیم تا حالمون جا بیاد!!

مریم مومن تو اینستاگرام اصلاً یه چیز دیگه هست.خانوم اونجا فعاله به شدت و هر روز علاوه بر اینکه استوری می زاره از اونجایی که به عکاسی هم به شدت علاقه داره و انگاری یه آتلیه کوچیک و جمع و جور هم برای خودش داره هر چند روز یه بار با رخ اومدن ها و ژستای بعضاً عجیبش فالوورهاش رو انگشت به دهن می کنه!

البته از اونجایی که خانوم خانوما خودش رو خییییلی خوشگل و خوشتیپ می دونه هر از گاهی با این جذابیتش شوخی هم می کنه. مثل این استوری آخری که خیلی تابلو اومد و گفت من خوشگلم!

jj

مریم مومن فن پیجای غَشیش!

مریم مومن اینجور که از فِیسش مشخصه ظاهرا عمل جراحی خاصی نداشته و از ساختار چهرش راضیه هر چند که آرایش های بسیار غلیظی میکنه و این هم نشون دهنده کمبود اعتماد به نفسه اما به هر حال خانوم بازیگر با بازی در جادوگر تونست فالووراش رو به 200 هزار برسونه و حالا هوادارای بسیاری داره که فقط منتظرن این خانوم پست بذاره و بیان زیر پستاش مثل بننننز کامنت قربون صدقه بذارن بلکه سلبریتی مورد علاقشون بهشون توجه کنه! برخی از این فن پیج ها هم میگفتن خانوم مومن به فکر ماها هم باش! دقیقا خانوم بازیگر باید چه کاری برای فن ها انجام بده و بفکرشون باشه؟!!

s

r

بیوگرافی جالب مریم مومن

مریم مومن فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری می باشد که اولین بار در پنج سالگی جلوی دوربین رفت تا اینکه با تئاتر ادامه داد و در بانوی عمارت به شهرت عجیبی رسید.

بازیگران مورد علاقه

خانم ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، لیلا حاتمی، هدیه تهرانی و پانته آ پناهی های عزیز از بازیگران محبوب من هستند.

بزرگ ترین حسرت زندگی

بزرگ ترین حسرت زندگی من نداشتن یک خواهر یا برادر است.

e

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    تازه به دوران رسیده!😏

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها