|

"زنِ پیمان قاسم خانی" با تیپ خفنش اینستا رو مالِ خود کرده؛ خانوم با سلبریتیا چه جوره!

peyman ghasemkhani shayanews

میترا ابراهیمی زن پیمان قاسم خانی که اخیرا یه شاخ اینستا به حساب میاد حالا مدتیه افتاده رو دور با همه گردی و داره خوشبختیش رو به رخ میکشه!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پیمان قاسم خانی نویسنده حرفه ای و محبوب کمدی در ایرانه که به تازگی حسابی داره با خانومش حاشیه میسازه و شده یه ترند بامزه واسه اینستابازه. زنِ پیمان قاسم خانی، میترا ابراهیمی که از اولین باری که ازش رونمایی شد همه در تعجب بودن که چطور یه همچین خانوم جوونی با آقای نویسنده ازدواج کرده. البته بعدا که مشخص شد زنِ پیمان قاسم خانی خودش یه روانشناسه و گویا خیلی هم معروفه دیگه کاملا پی بردن که خانوم دکتر با آگاهی انتخاب کرده مثلا! میترا خانوم حالا با کلی ادا اصول یه پیج خیلی پر و پیمون راه انداخته که داره کلی طرفدار هم پیدا میکنه و از خیلیا زده جلو تو شهرت!

پیمان قاسم خانی چند وقت پیش یه عکس جدیدی با همسر خیلی خیلی جوونش منتشر کرد که حسابی همه رو شوک کرد. خانوم ابراهیمی که از وقتی با پیمان خان ازدواج کرده، کلا فازشو برگردونده و هیچ کاری به کار کسی نداره و همیشه بدون میکاپ به میدون میاد تا بگه چندان اختلاف سنی با آقاشون نداره. زنِ پیمان قاسم خانی با استایلای ساده و ظاهر ساده ترش کلی فیس و افاده میاد واسه شوهرش و اینطوری که معلومه خیلی خوب تونسته تو دل پیمان خان جا باز کنه که حسابی با هم خوشن و پیج خانوم دکتر پر شده از فوتوهای خیلی عشقولانه شون!

q

وقتی زنِ پیمان قاسم خانی روابط حَسنه ای با آقاشون داره!

میترا ابراهیمی که مدتی میشه حسابی با همه سلبریتیا ارتباط پیدا کرده در حد تیم ملی و داره هر طوری که میتونه از آقاشون دل میبره تا بتونه این روابطش رو هم بیشتر کنه و یه جورایی حسابی بزنه رو دست هر چی مایه داره.

این خانوم دکتر که با ظاهر بچه گونه اش از دید کاربرا جای دختر پیمانه، حالا بدجوری داره پول پارو میکنه از سلبریتیا و خانومی که چندان آشنا نبود، حالا یه لایو که میذاره کل اینستا واسش خبردار وایمیستن و حتی با استایلای خفن و بترکونش به طرز خیلی خفنی نشون میده که میتونه یه مدل بسیار پر و پیمون بشه در حد لالیگا و با انتشار یه عکسش رفت تو لیست سلبریتیای آسانسوری!

y

u

زنِ پیمان قاسم خانی اون بالا مالاها میپره!

به تازگی هم زنِ پیمان قاسم خانی یه عکس خیلی غربی طور گذاشت و با یه ترفندی که فک بندازه از پیمان یه طوری تعریف کرده که انگاری خییییلی باهاش خوبه و بدجوری با این عکساش جلو خانوم اولِ پیمان داره رخ میاد.

از اونجایی که خیلی بعد از جدایی پیمان خان از بهاره رهنما حاشیه درست شد پشت سر این نویسنده، اما آقا هیچی نگفت و سکوت کرد و یهو از ازدواجش خبر داد و حالا هم با فوتوهای خفنی که زنش مدام داره منتشر میکنه، یه زندگی گویا خیییلی خوب در کنار هم دارن.

t

o

روابط خییییلی توپ زنِ پیمان قاسم خانی با فرجادا!

زنِ پیمان قاسم خانی همونطوری که گفتیم خیلی روابط خوبی با سلبریتیای مختلف پیدا کرده و این موضوع هم دقیقا از زمانی شروع میشه که بانو همسر نویسنده معروف شدن. از اونجایی که پیمان خان علاقه بسیار زیادی به برقراری پیوندهای خفن با بازیگرای دیگه داره، یه جوری با همه عیاق شده جدیدا که انگاری اینا جزوی از خونواده هاشونن و بس!

خانوم دکتر که کلی فاز بترکون گرفته با همه بازیگرا یه عده هستن که خیلی بیش از همه باهاشون فازش جوره و اونا کسی نیستن به جز خانواده بسیار معروف فرجادها که همشون حسابی فاز با هم میترکونن و با اینکه چند وقتی میشه که مارال خانوم از سفرشون به مجارستان برگشتن و اولین جایی که عکس گذاشت کنار گربه خانوم ابراهیمی بود!

ww

a

ee

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    برو یک پیشی خوشگل مثل لئو بیار

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها