|

"الیکا ناصری" بازیگر اَبرای یاغی شاه کلیدِ هر چی بیوتیه؛ با ژست خفنش شد تابلو داوینچی!

elika naseri shayanews

الیکا ناصری بازیگر نقش اَبرا سریال یاغی که این روزا داره با عکسای خارجکیش اینستا رو میترکونه، به تازگی از گریم اَبرا رونمایی کرد!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- الیکا ناصری بازیگر محبوب و نوپای سینما و تلویزیونه که  شاید نام او براتون چندان آشنا نباشه، ولی اگه سریال پرمخاطب "یاغی" رو این روزا میبینین، پس حتما نقش اَبرا رو هم یادتونه. الیکا ناصری اولین بار به صورت حرفه ای در همین سریال شروع به کار کرد و تونست در کوتاهترین زمان به شهرتی مثال زدنی برسه. از اونجایی که الیکا ناصری فیس خیلی بامزه و خاصی داره، حالا تو اینستا هم فعال شده و داره با تیپ و استایلای خاص و ظاهر خفنش کلی فالوور به دست میاره.

بعضیا فکر میکنین در ظاهر الیکا ناصری برای نقش ابرا چندان تغییراتی ایجاد نشده. واسه همین هم الیکا خانوم یه کلیپ منتشر کردن از زمانی که داره گریم میشه و با این کار ثابت کرد که کلی چیتان پیتان لازم داره واسه اینکه بشه یه اَبرا مناسب جناب یاغی! الیکا خانوم که از اولین باری که دیده شد به خاطر چهره خاصش خیییلی طرفدار پیدا کرد و بازی بامزه اش تونسته بود یه پارتنر جذاب و تو دل برو واسه یاغی بسازه، حالا با میکاپ خاص تو این سریال داره تبدیل به یکی از زوج های هنری موندگار در سینما میشه!

وقتی الیکا ناصری خودشو میکنه کُپ مونالیزا!

الیکا ناصری رو همونطوری که گفتیم خیلیا بیشتر بخاطر فرم چهره بامزه و خاصش دوست دارن. الیکا خانوم یه طورایی خیلی هم خودش به این قضیه واقفه و رو این حساب تو پیجش فوتوهایی منتشر میکنه که با دیدنشون کُپ میکنی که چطوری همچین چیزی درباره عکاسی به ذهنش رسیده.

البته خانوم خانوما ثابت کرد که برای تبدیل شدن به یه سلبریتی درست و حسابی چیزی کم نداره. چونکه خیلی از بازیگرا به محض اینکه دیده میشن، یهو با کلی آلاگارسون میان تو اینستا و هی با لایو و استوریای خسته کننده شون میخوان جریان اینستا رو به نفع خودشون برگردونن. ولی الیکا خانوم برخلاف این بازیگرا خیلی آسه میره آسه میاد که اصلا واسش حاشیه ای درست نشه و در کمال آرامش داره کار حرفه ایش رو انجام میده!

q

الیکا ناصری دیگه کفِ همه سلفی بگیراس!

الیکا خانوم از زمانی که دیده خیلیا دوست دارن بیشتر ببیننش و میخوان با این اَبرای ژذاب خارجکی طور آشنا بشن، زده تو کار سلفی گرفتن در شرایط مختلف و سعی داره اینطوری بیشتر از قبل هم به طرفداراش توجه کنه.

این بازیگر خوش آتیه که در اولین تجربه حرفه ای خودش کنار بازیگرای خیلی قَدر مثل طناز طباطبایی و پارسا پیروزفر بوده، حالا گویا از اونا الگوبرداری کرده و با کلی ملاحظه گری میخواد خییلی دم چشم نباشه! ولی باز هم عکسای خاصش با خنده های شیرینی که کلی تو ایران طرفدار پیدا کرده، حالا در صدر تمام اتفاقات فضای مجازیه!

ffd

gf

از  بچگی بازیگری کفِ الیکا ناصری بوده!

الیکا ناصری نمونه یه دهه هشتادی بسیار موفقه که در تجارب اندکی که داشته، تونسته به خوبی از دل این نقشاش یه چیز توپی مثل ابرا رو به اون حرفه ای بازی کنه.

شاید تصور کنین سریال یاغی اولین نقشیه که الیکا ناصری تجربه اش کرده، ولی آیا شک نمیکنین به این همه حرفه ای بودن تو اجرای نقش که مو نمیزنه با ستاره های بزرگ سینما؟ الیکا خانوم خیلی سال پیش وقتی تقریبا هفت سالش بود تو یه سریالی به اسم "میان ماندن و رفتن" بازی میکرد که اگه ببینینش باورتون نمیشه همین اَبرا خانوم بوده که اونجا بازی میکرده.

ydtrs

dds

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    چه قدر قیافه این علی شادمان عین این دهاتی های تازه به شهر اومده است

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی