|

گلاره عباسی با یه سیس ژَذاب و متفاوت؛ خانوما با هزار فرقه چیتان پیتان زدن جاده خاکی!

gelareh abasi shayanews

گلاره عباسی با یه سیس ژذاب و متفاوت؛ خانوما با هزار فرقه چیتان پیتان زدن جاده خاکی!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- گلاره عباسی بازیگر جذاب و دوست داشتنی در سینما و تلویزیون می باشد که تا به حال سریال های شاخی از او دیده ایم. حالا منظور چیه؟ یعنی گلاره عباسی از اون دسته خانومای بازیگره که یا بازی نمیکنه و یا در سریالی که بازیگرانی بسیار خوب و فیلمنامه ای خوبتر داشته باشه دیده میشه. مثلا سریال "کیمیا" رو به یاد دارید؟ چقدر طرفدار داشت و اگه بازم پخش باشه بازم میترکونه! گلاره عباسی هنرمندی آروم و کم حاشیست که هواداران بسیاری داره اما در عین حال از اون مدلا نیست که بخواد با هرچیزی جلب توجه کنه و فالوور دست و پا کنه!

اما انگاری گلاره عباسی هم مانند بسیاری از همکارانش از وقتی وارد پرده نقره ای و سریال های شبکه خانگی شده، بیخیال جعبه جادو هستش و دیگه خودش رو در اون سطح نمیبینه!! قطعا میدونید که سریال های شبکه خانگی چقدرررر زیاد شدن و به همون میزان سریال های تلویزیونی چقدر کم شدن به طوری که سریال ستایش که برای بار هزارم در آی فیلم پخش شده بود به عنوان پر بیننده ترین کار در تیر ماه انتخاب شد چرا که مخاطب میخواد سریال خوب ببینه و نیست!!

حالا از این ها که بگذریم و برسیم به گلاره عباسی باید بگیم ایشون به تازگی در فیلم "ابلق" ایفای نقش داشت و برای اکران مردمی فیلم نیز حضور داشت که ظاهر ساده اما ظریف و زیباشون مورد توجه همه قرار گرفت! در ادامه تصاویر گلاره عباسی رو همراه با هوتن شکیبای عزیز و محبوب مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا.

soroushmn__1662437380_1

soroushmn__1662437380_2

soroushmn__1662437380_4

گلاره عباسی با یه حرکت الناز خانوم همه چیو به نفع خودش کرد!

خب عکس هارو دیدن؟ به قول یکی از کاربران گلاره عباسی به نسبت قبلش بسیار زیباتر شده اما دقیق مشخص نیست به چه دلیله و انگاری یه کارای زیرپوستی کرده که نشون نمیده چیکاراااا.

حالا به جز ظاهره مخاطب پسنده خانوم خانوما، مورد دیگه ای که نظر هارو به خودش جلب کرد اخلاق و رفتار وی بود که در مقابل با مثلا خانوم الناز شاکردوست باوقار تر بودند. الناز شاکردوست در این چند وقته به دلیل دو فیلم جذابی که برای اکران داشت، زیاد در مراسمات سینمایی دیده شد و هررر بار با حرکت و رفتار و یا پوششی عجیب نگاه عکاسان رو به شدت به خودش جلب کرد.

البته که این اطوار های الناز شاکردوت تنها جلوی دوربین ها بود که خب مشخصه برای حاشیه سازی و متفاوت نشون دادن بوده و دیگر هیچ!

گلاره عباسی نچرالِ نچرال تو امتحانه خوشگلا رفت صدر جدول!

گلاره عباسی از اون دسته خانوماست که کمیابه و در سینما دیگه اینجور موارد زیاد پیدا نمیشه! حالا میگین چی؟ گلاره عباسی قطعا برای زیباتر شدن چهرش ترفندایی زده و یه کارایی کرده اما حداقل خوبیش اینه که زیر تیغ جراحی های متعدد نرفته و به فیسی که داره راضیه!

میدونید که این روزا خیلی از خانوما و دختر خانوما در جامعه هستند که انگاری خوره عمل های زیبایی پیدا کردن و مدام در حال ور رفتن به چهرشون هستند و این کار رو حتی تا جایی ادامه میدن که ممکنه به شرایط بد مالی هم بخورن اما ظاهرا عروسکی شدن براشون مهم تره!

در سینما هم که دیگه مشخصه چخبره! سینمای ما به گونه ای شده که انگاری دم در سینما مسئولانی ایستادن و ابتدا قبل از تست استعداد یابی چهره طرف رو آنالیز میکنند که خوشگل هست یا خیر؟ عمل زیبایی داره یا نه؟ قطعا چیزی که ما گفتیم طنز بود اما واقعیته و واقعا در سینمای ما چهره بسیااار تاثیر گذار تر از استعداد هستش! اما خب گلاره خانوم اعتماد به نفس خود را حفظ کرده و با چهره نچرال خودش کلی هوادار داره.

style.honarmandan_1594820249

iranstylish__1566382363

وقتی گلاره عباسی مجبوره واسه نقشش نِی قلیون شه!

گلاره عباسی از دانش آموختگان کلاس های بازیگری امین تارخ می باشد. این بازیگر زن مدتی پیش برای ایفای نقش در فیلم «ابلق» وارد چالشی جدید شد. نقش او در این فیلم با همه نقش هایی که تا به حال بازی کرده بود فرق داشت و از آن مهم تر گلاره عباسی در این نقش باید 10 کیلو به وزنش اضافه می کرد و این کار را هم کرد اما به گفته خودش هنوز با این مسئله درگیر است. البته که بازیگری پول و درآمد خوبی هم دارد اما به دلیل اینکه باید به طور کلی شخصیت و ظاهر خودت روبذاری کنار و تبدیل به کاراکتر دیگری بشی، سختی های خودش رو هم داره که هنرمندان مجبور به انجامش هستند!

از این ها که بگذریم از خانم بازیگر به تازگی تصویری منتشر شده که با پیراهنی جذب و ساپورت در بیابان حضور دارند که این نوع پوشش از این بازیگر کمی بعید بود!

hi

بیوگرافی پر فراز و نشیب گلاره عباسی!

گلاره عباسی متولد 29 تیر سال 1362 در شهر تهرانه. او بازیگری رو نزد استاد امین تارخ آموخت و سپس با ایفای نقش در سریال پرمخاطب و جذاب "در چشم باد" تونست پا به عرصه بازیگری بذاره. گلاره عباسی پس از مدت ها نقش آفرینی چند سال پیش با بازی در نقش اکرم سریال "شهرزاد" تونست جایگاه ویژه ای نزد اهالی هنر به دست بیاره.

اما در همان زمان او با تومور سرطانی درگیر شد که جانش را به خطر انداخت. اما با حمایت های ویژه حسن فتحی تونست با موفقیت بیماریش رو پشت سر بذاره و با قول حسن خان که گفت هیچ سکانسی از نقشت کم نخواهد شد، بسیار درخشان نقش اکرم رو بازی کنه.

u

dd

soroushmn__1661609900_1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها