|

وقتی سمیرا حسن پور تو حیاط خونشون عین خمیرِ نون تا شده؛ خاتونای جیران چه دَدری شدناااا!

samira hasanpour shayanews

سمیرا حسن پور بازیگر سریال جیران که این روزا با تیپای خفنش داره میترکونه، اخیرا از تیپ و ژست شاخ و گنگ بالاش رونمایی کرد و همه رو شوکید!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- سمیرا حسن پور بازیگر خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که این اواخر با سریال "جیران" در نقش گلین مهمون خونه های مردمه. از اونجایی که سمیرا حسن پور اولین بار با بازی در سریال "دلدادگان" تونست به شهرتی باورنکردنی برسه و نقشای معصوم خیلی بهش میاد، حالا دیگه همش مشغل ایفای نقش تو این مایه هاست که واقعا هم خیلی به دل میشینه. سمیرا حسن پور که چهره ای مطلوب و دوست داشتنی داره، این روزا در کنار نقش آفرینی های فوق العاده اش تو فضای مجازی هم یه برو بیایی واسه خودش پیدا کرده که فقط بیا و ببین!

اما این روزا سمیرا خانوم هم داره میره تو دسته سلبریتیای تیپ بزن اونم از نوع خفن و اروپایی که کسی به گرد پاش نمیرسه. درواقع اگه کارهایی که این بازیگر تا حالا بازی کرده رو دیده باشین، قطعا با سبک آروم و ملایم و خیلی معصومش آشنایی دارین. اما حالا میخوایم راجع به عکسی درباره سمیرا حسن پور صحبت کنیم که اگه ببینینش قطعا شوک میشین و اصلا باورتون نمیشه که ایشون همون سمیرا خانوم باشه. البته که خیلی از بازیگرا این روزا با ژست و شَمایلی وَرای اون چیزی که حالا این خانوم خوش استایل به خودش گرفته ظاهر میشن، ولی برای اولین بار واقعا سمیرا خانوم کم نذاشته تو ژیگول بودن. خودتون بیاین ببینین!!!

gr

سمیرا حسن پور و ژستای رمانتیک با آقاشونو بااااخ!

سمیرا خانوم جزو بازیگران خیلی خوش شانسیه که نه تنها تو نقش آفرینی های خفن خیلی شانس داره بلکه همسر یکی از بهترین کارگردانای سینما و تلویزیون به اسم سامان سالوره که حسابی بین گنگ بالاهای این کار حرفش برو داره.

واسه همین هم خانوم خانوما هر کاری رو قبول نمیکنه و همیشه سعی داره تو هر زمینه ای آقاشون رو هم همراه کنه و واقعیت اینه که فیس نچرال این خانوم بازیگر باعث شده که با احتساب این که 8 سال با هم اختلاف سنی دارن ولی آقای سالور بتونه خانوم خوش استایل و خوش چهره سینما و تلویزیون رو به دست بیاره!

fd

eer

وقتی سمیرا حسن پور میشه یه مدل اروپایی که رودست نداره!

شاید در این ایام بازیگران و سلبریتیای زیادی رو دیده باشین که در کنار فعالیت های حرفه ایشون، زدن تو کار مدل شدن و با کلی اَدا اصول مدام خودشون رو به رخ میکشن. در این میون افرادی همچون سمیرا خانوم که هم چهره نچرال و جذابی داره و هم استایل خاص و تو دل برویی، قطعا میتونه جایگاه ویژه ای واسه خودش دست و پا کنه.

برای همین هم یکی از برندهای خفن استایل ایرانی به نام "زینا" واسه مدل بودن رفته سراغ سمیرا حسن پور و کلی هم طرفدار پیدا کرده این کلیپ ساختنای ژینگول مستونشون که باعث شده طراحی های فوق العاده لباس بشینه به دل کاربران فضای مجازی! حالا خودتون بیاین ببینین چه سمیرا خانوم ژستای خفن گرفته و دیگه رسما میشه گفت باید واسه مدل شدن بپره اونور!

hg

میخوای با گلین خاتونِ جیران بیشتر آشنا شی؟! اینجا گُفتمت...

سمیرا خانم متولد آذر ماه در سال 1363 در تهرانه. وی فارغ التحصیل رشته نمایش و در خانواده پدرش مجسمه سازی میکنه و جزو بازیگراییه که واسه اومدن به این راه خیللی توسط خانواده اش حمایت شد. سمیرا خانوم دو برادر داره که یکی مهندس عمرانه و دیگری مهندس برق.

سمیرا حسن پور بعد از بازی در فیلم تمشک با سامان سالور کارگردان آشنا شد و در نهایت این دو در سال 1395 با هم ازدواج کردند. سامان سالور متولد سال 1355 در شهر بروجرد، کارگردان و فیلمنامه نویس ایرانی است. آقای کارگردان فارغ التحصیل رشته کارگردانی سینما از دانشگاه سوره می باشد. خانوم خانوما این روزا داره دو تا سریال پرمخاطب "جیران" و "بی همگان" رو همزمان پیش میبره!

gg

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها