|

تحلیل چند ارز دیجیتال برتر

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در این هفته چیست؟

POLKADOT CHAINLINK رمزنگاری

ارز دیجیتال الروند، آوالانچ، پولکادات، و چین لینک در چه موقعیتی قرار دارند؟برای این ارزها چه روندی در راه است؟کدام یک در حال صعود است؟

لینک کوتاه کپی شد

الروند(Elrond)

ارز دیجیتال الروند با نماد اختصاری EGLD  روند نزولی خود را در کمترین زمان به روند صعودی تغییر داده است،و کندل های صعودی از قدرت بالا تری بر خوردار هستند.با توجه به این شرایط به نظر می رسد که این ارز بتواند در سرمایه گذاری های میان مدت به 360 دلار برسد.

آوالانچ (Avalanche)

ارز دیجیتال آوالانچ با نماد اختصاری AVAX در عرض سه ساعت الگوی بسیار خوبی را شکسته است ،حتما به این ارز فکر کنید چون بعد از شکست به راحتی می تواند رشد جدیدی را در بهترین مسیر پیدا کند، ونقطه صعود بعدی این ارز به 70 و79 دلار است.

پولکادات (Polkadot)

ارز دیجیتال پولکادات بانماد اختصاری Dot روند نزولی اش به پایان رسید،و موفق به شکست روند نزولی و مقاومت داینامیک خود در کوتاه ترین زمان شد،و این ارز می تواند تا مرز 41 یا 48 دلار برسد و همچنین محدوده ی امن این ارز برای سرمایه گذاری های کوتاه مدت 31 و 25 دلار  میباشد، که حتما باید حفظ شوند.

چین لینک (Chainlink)

ارز دیجیتال چین لینک بانماد اختصاری LINK بعد از شکست خط روند داینامیک خود میتواند صعودی به 29 دلار داشته باشد،درصورت شکست خط روند کومو کاربران می توانند با دقت وارد معامله شوند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها