|

رقابت جنجالی میم کوین ها!

هدف از بازگشت نهنگ‌های "دوج کوین" به بازار چیست؟

دوج کوین

آیا دوج کوین قصد دارد شکست 400درصدی شیبا اینو را تجربه کند؟ دوج کوین تا چه حد افزایش قیمت خواهد داشت؟

لینک کوتاه کپی شد

این هفته پس از اینکه شیبا اینو Shiba Inu (SHIB) با شکست سطح سه رقمی ۴۰۰درصدی مواجه شد،که دلیل این امر حرکت ناگهانی بیت کوین (BTC) بود که به بالاتر از سطح 55000 دلار رسید، از طرفی دوج کوین DOGE آماده حرکت به سطح بالاتر شده بود ولی دست به عمل نشد!

همچنین اینفلوئنسرهای معروف مانند ایلان ماسک و مارک کوبان با کاری که در چند روزپیش انجام دادند به افزایش قیمت Dogecoin (DOGE) کمک کردند.و حالا نوبت بازگشت نهنگ های دوج کوین به بازار می باشد! تعداد تراکنش های بزرگ شبکه دوج کوین در جایگاهی بالاتر از شیبا قرار دارد  که ارزشی بیشتر از ۱۰۰,۰۰۰ دلار دارند، می‌تواند به‌عنوان ابزاری برای اندازه‌گیری میزان فعالیت سرمایه‌گذاران نهادی و نهنگ‌های بازار عمل کند.

افزایش قابل‌توجه تعداد تراکنش‌های بزرگ دوج کوین می‌تواند به این معنی باشد که سرمایه‌گذاران بزرگ ثروتمند خود را برای آغاز یک روند صعودی جدید در بازار این ارز دیجیتال آماده می‌کنند. اخیراً ۲,۲۰۰ تراکنش بزرگ در شبکه دوج کوین انجام شده است که نشان‌دهنده رشد ۱۰۰ درصدی این معیار کلیدی از اواخر ماه پیش است.

افزایش حجم فعالیت‌های درون‌زنجیره‌ای می‌تواند به این معنی باشد که نهنگ‌های دوج کوین خود را برای کنترل حرکات بعدی قیمت چشمگیری آماده می‌کنند. اگر این روند در ادامه رشد کند و اوج‌های جدیدی به ثبت برساند، شرایط بازار به نفع خریداران خواهد بود و احتمالاً دوج کوین پتانسیل صعودی لازم برای افزایش قیمت خود را به‌دست آورده است.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها