|

راه اندازی جدید!

چرامراقب لایت کوین شیبااینو و... باشیم؟

shibainu

یک استراتژیست ارزهای دیجیتال هشداری به سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال داد و گفت...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یک استراتژیست ارزهای دیجیتال هشداری به سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال داد و گفت به نظر می‌رسد تعداد انگشت شماری آلتکوین پس از افزایش دو هفته اخیر، برای یک حرکت اصلاحی آماده هستند. Cheds تحلیلگر مستعار به 275200 دنبال کننده توییتر خود می گوید که مراقب memecoin Shiba Inu (SHIB)، پروتکل پرداخت همتا به همتا Litecoin (LTC)، اکوسیستم بازی مبتنی بر بلاک چین The Sandbox (SAND)، صرافی غیرمتمرکز Uniswap (UNI) باشید.

به گفته Cheds، خرس‌های کریپتو باید از نزدیک این پنج آلتکوین را برای اصلاحات احتمالی بررسی کنند.همچنین چدز  تاکید می‌کند که ساختار بازار بسیاری از آلت‌کوین‌ها شبیه به قیمت فعلی لایت‌کوین است، که به گفته او نشانه‌هایی از فرسودگی صعودی پس از افزایش بیش از 20 درصدی از 13 جولای است. "LTC چهار ساعته  سر و شانه ها شکل می گیرند. بخش اعظم بازار دارای این نوع تغییرات است.معامله گران در نمودار قسمت بالای سر و شانه را نشانه ای از این می دانند که یک تغییر بزرگ در بازار در حال شکل گیری است.

در مورد بیت کوین (BTC)، چدز هفته گذشته به دنبال کنندگان خود هشدار داد که دارایی های رمزنگاری پیشرو در حال نشان دادن نشانه هایی از ضعف پس از یک معیار واگرایی نزولی است.OBV یک شاخص فنی است که حجم خرید و فروش را اندازه گیری می کند در حالی که واگرایی نزولی نشان می دهد که یک روند معکوس می تواند درحال شکل گیری باشد.

به گفته Cheds، اصلاح بیت کوین به 20600 دلار، واگرایی نزولی OBV را برطرف می کند. این تحلیلگر کریپتو همچنین خاطرنشان می کند که میانگین متحرک 200 در نمودار چهار ساعته در حدود 20000 دلار است. و میانگین متحرک چهار ساعته BTC 200 تقریباً حدود 20900 دلار است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها