|

جزئیات پیش فروش تارا؛

قیمت لوکس ترین محصول ایران خودرو چند؟

گروه صنعتی ایران خودرو پیش فروش محصول جدید خود را از شنبه هفته آینده آغاز می کند. در این طرح، «تارا» در دو نوع دستی و اتوماتیک با موعد…

لینک کوتاه کپی شد

گروه صنعتی ایران خودرو پیش فروش محصول جدید خود را از شنبه هفته آینده آغاز می کند. در این طرح، «تارا» در دو نوع دستی و اتوماتیک با موعد تحویل حداکثر یک ساله عرضه خواهد شد.

جزئیات طرح پیش فروش تارا ایران خودرو

طرح پیش فروش محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو که با تلاش‌های شبانه روزی جهادگران سنگر تولید، در شرایط سخت تحریم به ثمر نشسته، از روز شنبه ۲۰ دی ماه آغاز می شود و تا پایان روز دوشنبه ۲۲ دی ماه ادامه خواهد داشت؛ موعد تحویل محصول، از تیر تا دی ماه ۱۴۰۰ پیش بینی شده است.

در این طرح،‌ تارا در رنگ های متنوع و در دو نوع دستی و اتوماتیک عرضه می شود. ویژگی‌ها،‌ تجهیزات و تصاویر محصول جدید ایران خودرو در سایت این شرکت به نشانی ikco.ir در دسترس همگان قرار دارد.

مشتریان نهایی نیز پس از گذشت حداکثر سه روز از اتمام مهلت ثبت نام، از طریق قرعه کشی با حضور نمایندگان نهادهای ناظر تعیین خواهند شد. به منظور مشارکت مشتریان واقعی، محدودیت ثبت نام در این طرح نیز درنظر گرفته شده است. متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات دقیق از بخشنامه،‌ به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir مراجعه کنند.

پیشنهادماجرای روشن نشدن تارا خودرو 800 میلیونی ایران خودرو چیست؟

قیمت تارا لوکس ترین محصول ایران خودرو چقدر است؟

در حالی‌که برخی رسانه‌ها اعلام قیمتی بیش از نیم میلیارد را برای تارا محتمل می‌دانستند، نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو اعتقاد دارد قیمت نهایی تارا در حدود 300 میلیون تومان تعیین خواهد شد و این خودرو در یک رده بالاتر از سایپا شاهین قرار خواهد گرفت.

اسد کرمی اعتقاد دارد قیمت سایپا شاهین در بازار آزاد حدود 260 میلیون تومان خواهد بود و از این رو برای ایران خودرو تارا رقمی در حدود 300 میلیون تومان به عنوان قیمت اعلام خواهد شد. این اظهارات در حالی صورت می‌گیرد که مطابق گزارش‌های بدست آمده از سطح بازار، قیمت دنا پلاس ساده حدود 275 میلیون تومان، دنا پلاس توربوشارژر دنده‌ای 315 میلیون تومان و دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک حدود 425 میلیون تومان است. بنابراین چگونه تارا که لوکس‌ترین و جدیدترین محصول ایران خودرو است می‌تواند 300 میلیون تومان قیمت داشته باشد؟

مطابق اعلام ایران خودرو، انتظار می‌رود تولید انبوه ایران خودرو تارا از اواخر سال جاری آغاز شود دیگر کارشناس خودرو یعنی فرید زاوه تخمین دقیق‌تری از قیمت تارا ارائه کرده است. وی اعتقاد دارد قیمت نسخه دنده‌ای تارا حدود 400 الی 500 میلیون تومان و قیمت نسخه اتوماتیک این خودرو حدود 700 الی 800 میلیون تومان تعیین خواهد شد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها