|

پیش بینی بازار

پیش بینی قیمت خودرو در هفته آخر بهمن ، خودرو ارزان می شود؟

خودرو ارزان می شود؟ پیش بینی قیمت خودرو در هفته آخر بهمن چیست؟

لینک کوتاه کپی شد

قیمت خودرو در هفته پایان بهمن 99 چگونه خواهد بود؟ آیا احتمال کاهش بیشتر قیمت خودروهای ایرانی و خارجی در ماه آخر سال 99 وجود دارد؟ پیش بینی کارشناسان از قیمت خودرو در هفته آخر بهمن ماه 99 چیست؟ نایب رئیس اول اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو می‌گوید: خودروهای ایرانی و خودروهای خارجی ممکن است دچار نوسان شود اما اکنون در بازار تقاضا برای خودروهای ایرانی بیشتر از خودروهای خارجی است. در ادامه برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در شایانیوز همراه باشید.

پیش بینی قیمت خودرو در هفته آخر بهمن

در هفته سوم بهمن ماه هر چند قیمت دلار روند نزولی داشته است اما قیمت خودروهای ایرانی و خارجی ارزان نشد. به گفته نایب رئیس اول اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو، در آستانه شب عید تقاضا برای خرید خودروهای داخلی و خارجی زیاد شد اما این تقاضا برای خودروهای ایرانی بیشتر است.

اسد کرمی معتقد است: هر ساله در آستانه شب عید تقاضا برای خودرو بالا می‌رود. پیش ‌بینی می‌ شود احتمالا هفته آینده خودروهای داخلی و خودروهای خارجی دچار نوسان شوند. همچنین به نظر می‌رسد تقاضا برای خودروهای داخلی ۵۰ درصد و برای خودروهای خارجی ۲۰ درصد بیشتر شده است.

پراید و ۲۰۶ چقدر بالا رفت؟

هفته گذشته نعمت‌الله کاشانی ‌نسب، نایب رئیس دوم اتحادیه نمایشگاه ‌داران خودرو گفته بود: «خریدار در بازار نیست و تعداد فروشندگان از خریداران بیشتر است.» نایب رئیس اول اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو با اشاره به قیمت پراید و پژو ۲۰۶ گفت: پژو ۲۰۶ تیپ دو با ۷ میلیون تومان افزایش به قیمت ۱۹۷ میلیون تومان رسید. پراید هم با سه میلیون تومان افزایش با قیمت ۱۰۸ میلیون تومان فروخته شد.

پیشنهاد می شود: قیمت خودرو های ایران خودرو و سایپا امروز شنبه 18 بهمن 99

منبع: تجارت نیوز

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی