|

رصد بازار

قیمت بیت کوین امروز شنبه 25 بهمن 99 ، افت اندک قیمت بیت در بازار

قیمت بیت کوین امروز شنبه 25 بهمن 99 چند است؟ آیا بیت کوین باز هم رشد خواهد کرد؟

لینک کوتاه کپی شد

قیمت بیت کوین امروز شنبه 25 بهمن 99 چند است؟ امروز شنبه 25 بهمن 99 ، قیمت بیت کوین در بازار اندکی کاهش داشته است. در ادامه گزارش کاملی از قیمت بیتکوین در بازار خدمت شما عزیزان ارائه خواهد شد. بیت کوین یکی از انواع ارز های دیجیتال است که در سال های اخیر با رشد بسیار زیادی به همراه بوده است. بیت کوین و سایر رمز ارز ها امروزه به عنوان یکی از راه های سرمایه گذاری در بازار شناخته می شوند و افراد بسیار زیادی در این بازار سرمایه گذاری می کنند. در ادامه برای اطلاع از قیمت بیت کوین امروز شنبه 25 بهمن 99 به دلار و تومان با ما همراه باشید. 

پیشنهاد می شود: قیمت دوج کوین امروز شنبه 25 بهمن 99 چقدر است؟

قیمت بیت کوین امروز شنبه 25 بهمن ماه 99 به تومان

همانطور که می دانید قیمت ارز های دیجیتال در بازار به صورت لحظه ای تغییر کرده و نوسان دارد. ارز های دیجیتال گاهی با رشد و گاهی نیز با افت همراه هستند. ما در این مطلب سعی داریم تا به صورت لحظه ای قیمت بیت کوین امروز شنبه 25 بهمن 99 را به ریال ، تومان و دلار خدمت شما عزیزان ارائه کنیم. به محض به روز شدن قیمت بیت کوین ، قیمت بیت کوین در این مقاله به روز رسانی خواهد شد. 

در این لحظه قیمت لحظه ای بیت کوین به دلار برابر با $47,735 می باشد. قیمت بیت کوین امروز شنبه 25 بهمن ماه 99 برابر با ۱,۲۷۲,۱۵۰,۳۳۹ تومان ( یک میلیارد و دویست و هفتاد و دو میلیون و صد و پنجاه هزار و سیصد و سی و نه تومان ) می باشد. 

بیت کوین چیست؟

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۸۹۰.۸۱ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۵۸.۸۶ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد . هر واحد از بیت کوین در این لحظه با قیمت ۴۷,۸۲۲ دلار، با احتساب نرخ تتر ۲۶,۶۵۰ تومان معادل ۱,۲۷۴,۴۷۴,۳۱۱ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۷۳.۰۱ میلیارد دلار است

. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر ۱.۵۰% افزایش یافته است. بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۴ بهمن ۱۳۹۹(12 February 2021) معادل ۴۸,۷۰۰.۰۸ دلار بوده که همینک %۱.۸۰ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش بیت کوین ۱۸.۶۳ میلیون و تعداد کل واحدهای آن ۲۱ میلیون خواهد بود. در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن بیت کوین معامله می‌شود، صرافی bitFlyer با سهم %۷۱.۰۸ از حجم معاملات روزانه است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها