|

رصد بازار

قیمت مرغ گوشتی گرم امروز دوشنبه 27 بهمن 99

قیمت هر کیلو گوشت مرغ گرم در بازار امروز دوشنبه 27 بهمن 99 چند است؟

لینک کوتاه کپی شد

قیمت مرغ گرم گوشتی امروز دوشنبه 27 بهمن 99 در بازار چند است؟ در این مقاله قصد داریم تا به بررسی قیمت گوشت مرغ امروز دوشنبه 27 بهمن ماه 99 بپردازیم. آیا با نزدیک شدن به سال جدید قیمت مرغ افزایش خواهد داشت؟ همانطور که می دانید گوشت مرغ یکی از اقلام ضروری خانوار در سفره های مردم ایران می باشد. اما با توجه به این که گوشت مرغ از اقلام ضروری و کالای اساسی خانواده ها محسوب می شود، باز هم شاهد نوسانات بالا و تغییرات قیمتی عجیب در بازار آن هستیم.

در ادامه به بررسی قیمت هر کیلو مرغ گوشتی گرم کشتار امروز دوشنبه 27 بهمن 99 پرداخته ایم. این قیمت ها با توجه به مشاهدات میدانی و استعلام از میادین میوه و تره بار استخراج شده اند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت روز مرغ برای امروز دوشنبه 27 بهمن 99 با ما در ادامه همراه باشید.

قیمت مرغ امروز دوشنبه 27 بهمن 99

معاون نظارت بر کالا‌های مصرفی سازمان حمایت گفت: بر اساس آخرین مصوبه سازمان تنظیم، قیمت مرغ ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان است. موسوی در خصوص افزایش غیرقانونی قیمت مرغ، گفت: به پیشنهاد وزارت جهاد کشاورزی و بر مبنای تامین نهاده‌های دامی که ۸۵ درصد از ذرت و ۵۵ درصد کنجاله با ارز رسمی در حال تامین است، قیمت مصوب هر کیلوگرم مرغ درب مرغداری ۱۳ هزار و ۱۰۰ تومان تعیین شد.

وی همچنین ادامه داد: با توجه به تعیین سقف ۱۰ درصد برای افزایش قیمت که در اختیار استانها ( استانداران) قرار داده شده است، آخرین قیمت مصوب مرغ درب مرغداری به ازای هر کیلوگرم ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان می باشد که با در نظر گرفتن ۶۰۰۰ تومان به تناسب شرایط هزینه ‌ای ( اعم از کشتارگاه) قیمت نهایی مرغ برای مصرف کننده به ازای هر کیلوگرم ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان است.

پیشنهاد می شود: قیمت مرغ زنده امروز دوشنبه 27 بهمن 99

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها