|

رصد بازار

قیمت اتریوم امروز سه شنبه 28 بهمن 99

آخرین قیمت اتریوم در بازار ارز دیجیتال امروز سه شنبه 28 بهمن 99 چند است؟

لینک کوتاه کپی شد

قیمت اتریوم امروز سه شنبه 28 بهمن 99 چند است؟ در این مقاله به بررسی قیمت اتریوم در بازار ارز دیجیتال امروز سه شنبه 28 بهمن 99 می پردازیم. اما قبل از آن که در خصوص قیمت اتریوم در بازار 28 بهمن 99 صحبت کنیم، لازم است تا مقدمه ای در خصوص ارز های دیجیتال ارائه شود. شاید زمانی که بشر برای اولین بار برای مبادلات روزمره خود دست از مبادلات کالا به کالا کشید و به سمت ضرب سکه روی آورد، هرگز تصور نمی کرد که روزگاری اسکناس ها یا پرداخت های بانکی جای سکه های طلا را بگیرد. امروزه نیز با رشد تکنولوژی جهان سمت و سویی دیگر گرفته و باز هم شاید خیلی ها که از قافله عقب مانده اند، نتوانند این حقیقت را که آینده جهان را ارز های دیجیتال خواهند ساخت را باور کنند. یکی از این ارز های دیجیتال اتریوم می باشد. در ادامه برای اطلاع از قیمت لحظه ای اتریوم در بازار سه شنبه 28 بهمن 99 با ما همراه باشید.

پیشنهاد می شود: قیمت دوج کوین امروز سه شنبه 28 بهمن 99

قیمت اتریوم امروز سه شنبه 28 بهمن 99

قیمت اتریوم امروز سه شنبه 28 بهمن 99 برابر با $1,807.58 می باشد. این رقم در معادل سازی ریالی و تومانی برابر با ۴۷,۹۸۹,۱۶۵ تومان می باشد. اتریوم یکی از ارز های دیجیتال بر پایه فناوری بلاک چین است که در رتبه دوم ارز های دیجیتال بعد از بیت کوین قرار دارد. اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۲۰۷.۳۱ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۳.۵۷ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

هر واحد از اتریوم در این لحظه با قیمت ۱,۸۰۷.۵۲ دلار، با احتساب نرخ تتر ۲۶,۵۵۰ تومان معادل ۴۷,۹۸۹,۸۸۴ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۳۵.۲ میلیارد دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر ۵.۶۲% افزایش یافته است. بالاترین قیمت اتریوم در تاریخ ۲۵ بهمن ۱۳۹۹(13 February 2021) معادل ۱,۸۶۹.۵۲ دلار بوده که همینک %۳.۳۱ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش اتریوم ۱۱۴.۶۹ میلیون و تعداد کل واحدهای آن ۱۱۴.۶۹ میلیون خواهد بود. در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن اتریوم معامله می‌شود، صرافی EtherFlyer با سهم %۶.۷۶ از حجم معاملات روزانه است.

پیشنهاد می شود: قیمت بیت کوین امروز سه شنبه 28 بهمن 99 ، خیز اندک قیمت بیت کوین

اتریوم چیست؟

در قسمت قبلی به بررسی قیمت اتریوم امروز سه شنبه 28 بهمن 99 پرداختیم. توجه داشته باشید که قیمت اتریوم به صورت لحظه ای در نوسان بوده و ما آخرین به روز رسانی قیمت بیت کوین امروز سه شنبه 28 بهمن 99 را در زمان نگارش این مقاله آوردیم. برای مشاهده به روزترین قیمت اتریوم امروز سه شنبه 28 بهمن 99 اینجا کلیک کنید.

در ساده‌ترین تعریف، اتریوم یک زیرساخت آزاد مبتنی بر فناوری بلاک چین است که می‌توان روی آن برنامه‌های کامپیوتری غیرمتمرکز را اجرا کرد. غیرمتمرکز بودن اتریوم یعنی این سیستم به‌تنهایی متعلق به هیچ‌کس نیست و آن را یک یا چند شخص خاص کنترل نمی‌کنند. همه می‌توانند مالک این شبکه باشند و همه می‌توانند در کنترل آن نقش داشته باشند. به‌لطف ساختار توزیع‌شده و غیرمتمرکز اتریوم، پس از پیاده‌سازی یک برنامه روی شبکه اتریوم، این برنامه دیگر قابل‌توقف و دستکاری نیست، حتی اگر خود خالق آن بخواهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها