|

پیش بینی بورس

پیش بینی بورس فردا یکشنبه 3 اسفند 99

فردا یکشنبه 3 اسفند 99 روند معاملات در بازار بورس چه خواهد شد؟ پیش بینی ها حاکی از چیست؟

لینک کوتاه کپی شد

پیش بینی بازار بورس فردا یکشنبه 3 اسفند 99 ، فردا یکشنبه 3 اسفند ماه 99 در دومین روز معاملاتی این هفته بازار بورس چه رویکردی خواهد داشت؟ آیا بورس منفی می ماند؟ یا مثبت خواهد شد؟ امروز شنبه 2 اسفند 99 بازار بورس با ریزش و افت 5 هزار و 597 واحدی همراه بود. شاخص هم وزن بورس امروز نیز منفی شد و علت آن فشار عرضه در نماد های کوچک و بزرگ بورسی بود. اما فردا چه خواهد شد؟ در ادامه با پیش بینی بازار بورس فردا یکشنبه 3 اسفند ماه 99 با ما همراه باشید.

پیشنهاد می شود: بورس امروز شنبه 2 اسفند 99 چه شد؟

پیش بینی بورس فردا یکشنبه 3 اسفند 99

بسیاری از کارشناسان در خصوص پیش بینی بورس فردا یکشنبه 3 اسفند 99 اعتقاد دارند که فردا می تواند روز سرنوشت سازی برای معاملات بازار بورس باشد. خارج شدن و یا باقی ماندن ایران بر پروتکل الحاقی و نتیجه برجام و حذف تحریم ها بر ایران همگی می توانند سیگنال هایی برای بازار بورس فردا یکشنبه 3 اسفند 99 باشد. 

همچنین تصویب شدن کلیات لایحه بودجه 1400 ، حذف نشدن ارز 4200 تومانی و اعلام نرخ تورم در ماه گذشته همگی از عوامل تاثیر گذار بر نوسانات بازاربورس می باشند. نوسان در بازار بورس یک موضوع منطقی است. اما آنچه هم اکنون نگران کننده می باشد، خروج هیجانی سرمایه گذاران بازار بورس و ورود به بازار رمز ارز ها و ارز های دیجیتال از جمله بیت کوین می باشد. 

به هر صورت پیش بینی بازار بورس برای فردا یکشنبه 3 اسفند ماه 99 چندان کار ساده ای نیست. البته اکثر کارشناسان اقتصادی و فعالان اقتصادی انتظار معاملات متعادلی برای این هفته دارند.  کارشناسان و تحلیلگران بورس در خصوص پیش بینی بازار بورس فردا یکشنبه 3 اسفند 99 ، روند بازار سهام این هفته را متعادل پیش‌ بینی کردند و تک‌ سهم‌ ها را صنایع پیش‌ رو دانستند. سرعت رشد بازار سهام در جریان معاملات هفته گذشته کاسته شد و کارشناسان عقیده دارند معاملات این هفته از بازار سهام به دلیل نزدیک بودن خروج ایران از پروتکل الحاقی متعادل خواهد بود. همچنین ولید هلالات عقیده دارد تا زمانی که تکلیف خروج ایران از پروتکل‌های الحاقی مشخص نشود بازار سهام روندی متعادل خواهد داشت.

کارشناسان عقیده دارند تک ‌سهم ‌ها در شرایط کنونی بازار سهام روند بهتری نسبت به سایر نمادها خواهند داشت. این درحالیست که قیمت نفت و مس به طرز چشم‌گیری افزایش پیدا کرده است و بازار سهام طبق معمول با جوی منفی همراه است و واکنش چندانی به این افزایش قیمت ندارد.

پیشنهاد می شود: ​گزارش لحظه ای بورس امروز شنبه 2 اسفند

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    انتظارداشایدمردم سرمایه شان رادربورس شما نگهداری کنند

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها