|

گزارش

5 خبر مهم برای معاملات بورس امروز دوشنبه 4 اسفند 99

چند خبر مهم که می تواند بر روند معاملات بورس امروز دوشنبه 4 اسفند ماه 99 .

لینک کوتاه کپی شد

بورس امروز دوشنبه 4 اسفند ماه 99 را نیز همچون چند روز گذشته منفی آغاز کرد. در ادامه به چند خبر مهم که می تواند بر روند معاملات بورس امروز دوشنبه 4 اسفند ماه 99 موثر باشد را مشاهده کنید:

  1. - ارزش معاملات بورس کالا در ۱۱ ماه گذشته در حالی از ۳۰۰ هزار میلیارد تومان گذشت که بررسی این آمار نشان می‌دهد بیشتر رکوردهای تاریخی این بورس از ابتدای فعالیت خود از سال ۸۶ تاکنون شکسته شده است.
  2. -پس از لغو عرضه اولیه ۱۳ درصد سهام فرآوری معدنی اپال کانی پارس در آذر، زمان قطعی این واگذاری برای دومین بار مشخص و مقرر شد، چهارشنبه ۷ درصد از سهام با تغییر دامنه قیمت انجام شود.
  3. -امیر هامونی مدیرعامل فرابورس با اشاره به پذیرش۶۰ شرکت و وعده حداقل دو عرضه اولیه تا پایان سال از احتمال تغییر روش واگذاری شرکت‌های متوسط و کوچک خبر داد .
  4. -قیمت پایه محصولات پتروشیمی از سوی دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی با افزایش ۵۵۴۱ ریالی به دلار ۲۴۰۴۱۳ ریالی اعلام شد.
  5. - رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی نتیجه سفر به تهران را بسیار مثبت دانست و گفت: توافق شد ایران همچنان برنامه نظارت بر فعالیت‌های هسته‌ای را ادامه و راستی آزمایی آژانس برای سه ماه تداوم یابد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها