|

گزارش

5 خبر مهم برای بورس امروز شنبه 9 اسفند 99

بازار بورس امروز شنبه 9 اسفند ماه 99 بر خلاف پیش بینی ها منفی می باشد.

لینک کوتاه کپی شد

بازار بورس امروز شنبه 9 اسفند ماه 99 بر خلاف پیش بینی ها منفی می باشد. انتظار می رفت بازار بورس به اخبار جدید منتشر شده واکنش مثبتی نشان دهد. اما اینگونه نبود و تا کنون شاخص کل بورس امروز شنبه 9 اسفند 99 تا محدوده 6 هزار واحد ریزش داشته است. اما در ادامه نگاهی داشته باشید به اخبار موثر بر بازار بورس امروز . 5 خبر مهم و تاثیر گذار بر بورس امروز شنبه 9 اسفند 99 را در ادامه بخوانید.

5 خبر مهم برای بورس امروز شنبه 9 اسفند 99

- حسن امیری معاون سابق سازمان بورس با ارزیابی تصمیم اعمال دامنه نوسان نامتقارن گفت: حجم معاملات از زمان اجرا با اعداد خنده داری معامله و به شدت پایین آمده و اکثر معامله گران تماشاگر شده اند.

- مقام وزارت خارجه کره جنوبی از موافقت آمریکا با آزادسازی بخشی از دارایی های مسدود شده ایران و سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از رایزنی درباره نحوه انتقال خبر دادند.

- محمود واعظی گفته است: افزایش قیمت دلار تا ۲۷ هزار تومان به دلیل اداره  اقتصاد کشور بوده است!

-همتی رییس کل بانک مرکزی تاکید کرد نرخ ارز باید توسط سازوکار بازار و مستقل از سیاست های مالی و بودجه ای تعیین شود و انتظار دارد که با تصحیح انتظارات و تخیله اثر شوک های سیاسی، نرخ ارز درمسیر اصلاح توسط ساز و کار بازار قرار گیرد.

- سخنگوی کاخ سفید شامگاه جمعه گفت کشورش آماده گفت‌وگوی دیپلماتیک با ایران است اما تحریم ‌ها علیه این کشور را کاهش نمی‌ دهد.

پیشنهاد می شود: گزارش لحظه ای بورس امروز شنبه 9 اسفند 99 ، بورس مثبت می شود؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی