|

گزارش بورسی

چند خبر موثر بر بورس امروز دوشنبه 11 اسفند

بازار بورس امروز دوشنبه 11 اسفند ماه 99 با توجه پیش بینی ها منفی می باشد.

لینک کوتاه کپی شد

بازار بورس امروز دوشنبه 11 اسفند ماه 99 با توجه به پیش بینی ها منفی می باشد. انتظار می رفت بازار بورس به اخبار جدید منتشر شده واکنش مثبتی نشان دهد. اما اینگونه نبود و تا کنون شاخص کل بورس امروز دوشنبه 11 اسفند 99 ریزش داشته است. اما خبر هایی از وجود چند سیگنال منفی و مثبت برای بورس امروز به گوش می رسد. در ادامه نگاهی داشته باشید به اخبار موثر بر بازار بورس امروز . در ادامه چند خبر مهم و تاثیر گذار بر بورس امروز دوشنبه 11 اسفند 99 را در ادامه بخوانید.

چند خبر موثر بر بورس امروز دوشنبه 11 اسفند

- صندوق‌ های سرمایه‌گذاری «در اوراق با درآمد ثابت» ملزم به سرمایه گذاری حداقل 15 درصد و حداکثر 25 درصد از ارزش کل دارایی ‌های صندوق در «سهام» شدند.

- محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس بر ضرورت مدیریت رمزارزها تأکید کرد و گفت: وضعیت نامناسب بورس سبب شده، برخی افراد به سمت رمزارزها و بازاری پرریسک حرکت کنند.

-چهارشنبه هفته جاری ۱۰ درصد از سهام ریل پرداز نوآفرین در فرابورس واگذار می شود.

-سازمان بورس ، تصمیم به محدودیت خرید سهام توسط کارگزاری ها و سبدگردان ها را شایعه خواند و اعلام کرد: سیاست حمایت از بازار سرمایه و سرمایه گذاران مشخص است.

-قیمت پایه محصولات پتروشیمی از سوی دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی با کاهش بیش از ۱۴۰۵ ریالی به دلار ۲۳۹۰۰۷.۵ ریالی اعلام شد.

پیشنهاد می شود:

 اپال ، فخوز ، کاوه و فولاد بورس امروز 11 اسفند را مثبت می کنند؟

 آیا بورس امروز 11 اسفند مثبت می شود؟

گزارش لحظه ای معاملات بورس امروز دوشنبه 11 اسفند 99

پیش بینی بازار بورس امروز دوشنبه 11 اسفند 99

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها