|

گزارش بورسی

ارزش سهام پالایش یکم امروز شنبه 16 اسفند 99

ارزش سهام پالایش یکم امروز شنبه 16 اسفند 99 چقدر است؟

لینک کوتاه کپی شد

ارزش سهام پالایش یکم امروز شنبه 16 اسفند 99 چقدر است؟ قیمت پایانی یک واحد از صندوق پالایش یکم امروز شنبه 16 اسفند ماه 99 ، با احتساب 1.89 درصد افت نسبت به روز معاملاتی قبل به 81 هزار و 470 ریال رسید. واحد‌های پالایش یکم امروز شنبه 16 اسفند ماه 99 نیز در بازه منفی معامله شد و 1.89 درصد کاهش قیمت مواجه شدند.


آخرین اخبار مرتبط با سهام پالایش یکم را در شایانیوز بخوانید.


ارزش سهام پالایش یکم امروز شنبه 16 اسفند 

 واحد‌های پالایش یکم امروز ۱۶ اسفند ماه نیز سرخ پوش بود و در بازه منفی معامله شد و با  ۳.۰۹ درصد کاهش قیمت مواجه شدند و در مجموع تاکنون حدود ۱۹ درصد ضرر برای خریداران اولیه به همراه داشته است.

همچنین در بین نماد‌های این صندوق نماد شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) افت ۱.۳۸ درصدی و شپنا (پالایش نفت اصفهان) ۱.۸۳ درصد منفی و نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران)  با ۱.۹۴ درصد افت امروز را به پایان رساندند و شبریز (پالایش نفت تبریز) تنها نماد مثبت این صندوق با رشد ۰.۲۲ درصدی همراه بود.

ارزش سهام پالایش یکم امروز شنبه 16 اسفند 99 چقدر است؟ قیمت پایانی یک واحد از صندوق پالایش یکم امروز چهارشنبه ۱۳ اسفند ماه ۹۹ ، با احتساب 1.89 درصد افت نسبت به روز معاملاتی قبل به 81 هزار و 470 ریال رسید. 

8787

امروز شنبه ۱۶ اسفند ۹۹ معاملات سهم پالایش  قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با افت ۳.۰۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۴۲ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۴ میلیون و ۲۱ هزار تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۱.۸۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۱۴۱ تومان معامله شد.

این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

پیشنهاد می شود:

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها