|

گزارش بورسی

حاشیه‌ های امروز بورس 16 اسفند 99

حاشیه‌ های امروز بورس 16 اسفند 99 . بازار بورس امروز شانزدهم اسفند چه شد؟

لینک کوتاه کپی شد

امروز شنبه 16 اسفند ماه 99 همانطور که پیش بینی شده بود، بازار بورس روندی منفی و نزولی داشت. شاخص کل هم وزن امروز شنبه 16 اسفند ماه 99 در ابتدای ساعات معاملاتی مثبت اما بعد از آن به منفی تغییر مسیر داد. نهایتا شاخص کل با افت 0.7 درصدی همراه بود. در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس با افتی ۰٫۷ درصدی و از دست دادن کانال یک میلیون و ۱۷۰ هزار واحدی به کار خود خاتمه داد. در ادامه برای کسب اطلاعات بیشتر و گزارشی در خصوص روند معاملات و حاشیه های بورس امروز شنبه 16 اسفند 99 با ما همراه باشید.

حاشیه های بورس امروز 16 اسفند

امروز در حالی که صندوق های درآمد ثابت موظف شدند به شکل خرد نه بلوک از بازار خرید کرده و سقف اعلام شده خرید را پر کنند، بازار بورس به روند منفی و نزولی خود ادامه داد. این خبر می‌توانست موجب ایجاد جو مثبت در بازار شده و روند معاملات در نمادها را کمی بهبود ببخشد. اما این اتفاق در بورس امروز شنبه 16 اسفند ماه 99 روی نداد.

در معاملات امروز بازار سهام، ارزش کل معاملات بورس کمتر از ۳٫۵ هزار میلیارد تومان بود که سه صندوق پالایش، کمند و دارا یکم بیشتر از سایر نمادها در این بازار معامله شدند. همچنین در خصوص وضعیت بازار بورس امروز شنبه 16 اسفند ماه 99 این است که نماد های بزرگی همچون فملی ، فارس و فولاد بیشترین تاثیر منفی را بر بورس امروز شنبه 16 اسفند ماه داشتند.

نماد دارویی برکت با صف خرید خود بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص به ثبت رساندند. امروز همچنین گروه نیروگاهی کمی مورد توجه بازار قرار گرفت و اکثر نمادهای این گروه در محدوده مثبت معامله شدند. امروز سه گروه فراورده نفتی، شیمیایی و بانکها برترین گروه‌های صنعت بودند و شاخص گروه منسوجات نیز مثبت شد.

امروز همچنین افزایش سرمایه رمپنا به ثبت رسید و افزایش سرمایه ۷۳ درصدی حفاری نیز تایید شد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده پیش بینی کارشناسان از بازار بورس فردا یکشنبه 17 اسفند ماه 99 اینجا کلیک کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی