|

گزارش

پیش‌ بینی قیمت دلار امروز 17 اسفند 99

پیش بینی قیمت دلار امروز یکشنبه 17 اسفند 99 . دلار ارزان می شود؟

لینک کوتاه کپی شد

پیش بینی قیمت دلار امروز یکشنبه 17 اسفند 99 .  روز شنبه دلار در کانال ۲۴ هزار تومانی پایین ‌تر رفت و در محدوده ۲۴ هزار و ۷۰۰ تومانی قرار گرفت. امروز یکشنبه 17 اسفند 99 برای قیمت دلار چه پیش ‌بینی‌ هایی می ‌شود؟

پیش بینی قیمت دلار امروز یکشنبه 17 اسفند 

 به گفته فعالان، یکی از مهم ‌ترین عواملی که موجب شده است دلار بیشتر در جهت کاهشی حرکت کند،‌ تغییر انتظارات معامله‌ گران است. عقب ‌نشینی تروئیکای اروپایی از صدور قطعنامه ضدایرانی در نشست اخیر شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی منجر به گشایش روزنه ‌های امید جدیدی در خصوص حل وفصل دیپلماتیک برجام شده است و این مساله انتظارات بازیگران بازار ارز را تا حدی کاهشی کرده است.

این اتفاق در حالی رخ داده است که برخی از معامله‌ گران انتظار داشتند، تمدید «وضعیت اضطراری ملی» از سوی بایدن در روز جمعه بتواند سمت و سوی انتظاری بازار را تغییر دهد. با این حال چنین اتفاقی رخ نداد.

به گفته برخی فعالان، بازار فرمان بایدن را چندان جدی نگرفت، چرا که بیشتر معامله‌ گران انتظار دارند که به زودی بین ایران و آمریکا و سایر کشورهای اروپایی مذاکراتی صورت بگیرد. در شرایط کنونی، خریداران نیز به دلیل از دست رفتن مرز ۲۵ هزار تومانی، فعالیت خود را کاهش داده ‌اند. به گفته تحلیلگران فنی،‌ خریداران زمانی وارد بازار خواهند شد که از تثبیت مرز ۲۵ هزار تومانی اطمینان حاصل کنند.

پیشنهاد می شود:

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها