|

گزارش بورسی

ارزش سهام پالایش یکم پیش از معاملات بورس امروز دوشنبه 18 اسفند 99

ارزش سهام پالایش یکم پیش از معاملات بورس امروز دوشنبه 18 اسفند 99 چقدر شد؟

لینک کوتاه کپی شد

ارزش سهام پالایش یکم پیش از معاملات بورس امروز دوشنبه 18 اسفند 99 چقدر شد؟ در خصوص ارزش و قیمت سهام پالایش یکم پیش از معاملات دوشنبه 18 اسفند 99 باید اشاره کنیم که قیمت پایانی یک واحد از صندوق پالایش یکم روز گذشته یکشنبه ۱۷ اسفند ماه ۹۹، با احتساب ۴.۳۴ درصد رشد نسبت به دیروز به ۸۳ هزار و ۹۱۰ ریال رسید.

واحد‌های پالایش یکم روز گذشته سبز بود و مثبت معامله شد و با ۴.۳۴ درصد افزایش قیمت مواجه شدند و نماد‌های شپنا و شبندر تاثیر مثبت در رشد شاخص داشتند. همچنین در بین نماد‌های این صندوق نماد شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) رشد ۴.۵۸ درصدی و شپنا (پالایش نفت اصفهان) ۲.۵۸ درصد رشد و نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) با ۰.۹۴ درصد رشد و شبریز (پالایش نفت تبریز) با رشد ۵.۴۴ درصدی امروز را به پایان رساندند.

ارزش پالایشی یکم پیش از معاملات دوشنبه 18 اسفند 99

روز گذشته معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با رشد ۴.۳۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۳۹۱ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۴ میلیون و ۱۹۵ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز گذشته آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با افزایش ۵.۹۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۵۲۲ تومان معامله شد.

این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

thm_349_32038_912

 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی