|

پیش بینی بورس

پیش بینی بورس فردا سه شنبه 19 اسفند 99

پیش بینی بورس فردا سه شنبه 19 اسفند 99 ، بورس فردا چه خواهد شد؟

لینک کوتاه کپی شد

پیش بینی بازار بورس فردا سه شنبه 19 اسفند 99 ، بورس امروز دوشنبه 18 اسفند ماه 99 مثبت شد. اما پیش بینی ها در خصوص بازار بورس فردا سه شنبه 19 اسفند ماه 99 چیست؟ بورس هفته آینده مثبت خواهد شد یا به روند منفی خود ادامه می دهد؟ پیش بینی بورس تا پایان سال 1400 چیست؟ بازار بورس یکی از بازار های پر نوسان مالی در ایران و جهان می باشد. علی رغم سود های خوبی که می توان از این بازار به دست آورد، احتمال ضرر و زیان نیز در بازار وجود دارد. در ادامه این خبر با پیش بینی بازار بورس فردا سه شنبه 19 اسفند ماه 99 با ما همراه باشید.


آخرین اخبار بورس را در شایانیوز بخوانید.


پیش بینی بورس فردا سه شنبه 19 اسفند 99

بازار بورس امروز دوشنبه 18 اسفند 99 وضعیتی مثبت و رو به رشد داشت. شاخص کل بورس امروز دوشنبه 18 اسفند ماه 99 با رشد 24 هزار  واحدی نهایتا به رقم 1 میلیون و 199 هزار و 937 واحد رسید. اما آیا این روند مثبت و صعودی که از روز گذشته آغاز شده در روز های آینده نیز ادامه دار خواهد بود؟ آیا بورس فردا نیز مثبت است؟ در ادامه این مقاله با پیش بینی بورس فردا سه شنبه 19 اسفند 99 با شما عزیزان همراه هستیم. توجه داشته باشید که پیش بینی ها تنها با توجه به رصد بازار ، اخبار سیاسی، اقتصادی و نظر کارشناسان اعلام می شود. لذا هیچ تضمینی در خصوص درست یا غلط بودن پیش بینی ها آن هم در شرایط کنونی بازار بورس وجود ندارد. بنابراین مسئولیت معاملات شما به عهده خود شما است. 

پیش بینی بورس فردا 19 اسفند از نگاه کارشناسان

ایمان کرمی، تحلیلگر بازار سرمایه، در خصوص پیش بینی بورس فردا سه شنبه 19 اسفند 99 گفت:  بازار امروز از ابتدای کار خود با قدرت شروع کرد، افزایش سطح تقاضا در کلیت بازار مشهود بود و بسیار از نمادهای بزرگ بازار به سمت صف خرید حرکت کردند.

در میانه بازار شاهد افزایش سطح عرضه حقوقیها بودیم به صورتی که برخی از صف‌های بازار کاملاً عرضه شد و ما شاهده معامله شدن نمادهای بازار در زیر قیمت پایانی بودیم اما در انتهای کار مجدد سطح تقاضا افزایش یافت و مجدد بسیاری از نمادهای شاخص ساز بازار به سمت صف خرید حرکت کردند.

دلیل این عرضه حقوقی‌ ها آن هم در این شرایط حساس کنونی مشخص نیست و انتظار می‌رود صبوری بیشتری به خرج بدهند و اجازه دهند موتور حرکت بازار شروع شود آنگاه هرچه خواستند بفروشند ولی نکته مهم این روزها بحث ارزندگی بازار است.

قیمت ‌های بسیار مناسب در گروه ‌های فلزی معدنی پتروشیمی پالایشی بسیاری از سرمایه گذاران حرفه‌ای بازار را که این مدت نقد شده بودند و منتظر فرصت‌های ورود مناسب می‌گشتند را به سمت خود می‌کشد. بنابر این توضیحات پیش بینی می‌شود بازار فردا مثبت باشد.

در حال به روز رسانی

 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها