|

گزارش بورسی

ارزش سهام پالایش یکم پیش از معاملات امروز سه شنبه 19 اسفند 99

ارزش سهام پالایش یکم پیش از معاملات امروز سه شنبه 19 اسفند 99 چقدر شد؟

لینک کوتاه کپی شد

ارزش سهام پالایش یکم پیش از معاملات امروز سه شنبه 19 اسفند 99 چقدر شد؟ صندوق پالایش یکم روز گذشته سومین روز معاملاتی هفته را با رنگ سبز به پایان رساند و با احتساب ۵.۰۲ درصد رشد نسبت به قبل به ۸۸ هزار و ۱۲۰ ریال رسید. واحد‌های پالایش یکم دیروز مثبت معامله شد و با ۵.۰۲ درصد افزایش قیمت مواجه شدند و تا امروز ۱۲ درصد ضرر برای خریداران اولیه این واحد‌ها به همراه داشته است. نماد شپنا تاثیر بسزایی در رشد شاخص داشت.

همچنین در بین نماد‌های این صندوق نماد شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) رشد ۵.۵۶ درصدی و شپنا (پالایش نفت اصفهان) ۵.۵۵ درصد رشد و نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) با ۴.۹۱ درصد رشد و شبریز (پالایش نفت تبریز) با رشد ۵.۳۷ درصدی معاملات را به پایان رساندند.

ارزش پالایش یکم پیش از معاملات امروز سه شنبه 19 اسفند 99

در جریان معاملات روز گذشته معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با رشد ۵.۰۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۸۱۲ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۴ میلیون و ۴۰۶ هزار تومان افزایش پیدا کند.

البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با افزایش ۶.۶۵ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۹۴۹ تومان معامله شد. این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

پیشنهاد می شود:

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی