|

پیش بینی بورس

پیش بینی بورس فردا چهارشنبه 20 اسفند 99

پیش بینی بورس فردا چهارشنبه 20 اسفند 99 . بورس فردا چه می شود؟

لینک کوتاه کپی شد

پیش بینی بازار بورس فردا چهارشنبه 20 اسفند 99 ، بورس امروز سه شنبه 19 اسفند ماه 99 مثبت شد. اما پیش بینی ها در خصوص بازار بورس فردا چهارشنبه 20 اسفند ماه 99 چیست؟ بورس هفته آینده مثبت خواهد شد یا به روند منفی خود ادامه می دهد؟ پیش بینی بورس تا پایان سال 1400 چیست؟ بازار بورس یکی از بازار های پر نوسان مالی در ایران و جهان می باشد. علی رغم سود های خوبی که می توان از این بازار به دست آورد، احتمال ضرر و زیان نیز در بازار وجود دارد. در ادامه این خبر با پیش بینی بازار بورس فردا چهارشنبه 20 اسفند ماه 99 با ما همراه باشید.


آخرین اخبار بورس را در شایانیوز بخوانید.


پیش بینی بورس فردا چهارشنبه 20 اسفند 99

بازار بورس امروز سه شنبه 19 اسفند 99 وضعیتی مثبت و رو به رشد داشت. بورس امروز نیز همچون سه روز گذشته روندی مثبت، امیدوار کننده و رو به رشد داشت. اما آیا این روند تا فردا چهارشنبه 20 اسفند 99 در آخرین روز معاملاتی هفته حفظ می شود؟ 

اگرچه پیش بینی بورس فردا و روند معاملات روز آینده کمی دشوار است. زیرا اخبار ضد و نقیض و سیگنال های مثبت و منفی زیادی در بازار وجود دارد. گاه دیده می شود که روند معاملات در بازار مطابق با پیش بینی کارشناسان پیش نرفته و بیشتر تحت تاثیر هیجانات عمل می کند. اما به هر ترتیب کا در ادامه این مطلب با توجه به وضعیت فعلی بازار بورس و نظر کارشناسان به پیش بینی بورس فردا چهارشنبه 20 اسفند 99 می پردازیم.

ایمان کرمی، تحلیلگر بازار سرمایه در خصوص پیش بینی بازار بورس فردا چهارشنبه 20 اسفند ماه 99 گفت: برخی از تصمیماتی که گرفته می ‌شود بیشتر به بازار آسیب می زند و باید بگوییم که هر تصمیمی در جای خود باید گرفته شود. یعنی اگر کارهای زیادی انجام می ‌شود که روند بازار برگردد و سپس دو عرضه اولیه آگهی می ‌شود.

در این صورت تمام اقدامات قبل خراب می ‌شود؛ برای روز ۱۹ اسفند ماه عرضه اولیه حآفرین لغو شد اما تأثیر خود را با افزایش حجم عرضه ‌ها در بازار گذاشت و معامله گران برخی از نمادها را با پایانی‌ های مثبت در منفی می‌ فروختند.

هرچند سطح هیجانات بازار همچنان بالاست اما در ابتدای روز عرضه حقوقی‌ ها در روند مثبت نیز بی تأثیر نبود که بازار به سمت تعادل رو به منفی کشیده شود و سپس اقدام خرید حقوقی ‌ها کمی از هیجانات کاست. لذا همچنان از نهاد های حقوقی، بازارگردان و صندوق ‌های خواهش می ‌شود که جهت معاملات آنها به سمتی باشد که کمک کننده به روند مثبت بازار باشد نه ترمز بازار.

همچنین از معامله گران حقیقی خواهش می ‌شود که صبر بیشتری در روند های صعودی داشته باشند و اقدام به خروج سریع از نماد و بستن معامله نکنند. پیش بینی می‌شود بازار فردا چهارشنبه 20 اسفند ماه 99 متعادل و به سمت منفی در ابتدای کار باشد و در نیمه دوم بازار قدرت خریداران بیشتر شود.

نکته ای که ممکن است بر روند معاملات روز آینده چهارشنبه 20 اسفند ماه 99 تاثیر گذار باشد این است که قرار است فردا چهارشنبه 20 اسفند سهام شرکت «سرمایه گذاری مدیریت سرمایه مدار» با نماد «مدار» عرضه اولیه شود. در این عرضه اولیه به هر کد بورسی حداکثر 85 تا 120 سهم خواهد رسید که نقدینگی لازم برای خرید آن رقمی معادل 49 هزار الی 61 هزار تومان خواهد شد.

اگر عرضه اولیه طبق قرار های قبلی انجام شود، ممکن است بازار به منظور دریافت نقدینگی برای خرید عرضه اولیه سمت و سویی منفی داشته باشد. اما اگر این عرضه اولیه انجام نشده و لغو شد، شرایط در بازار به صورت دیگری خواهد بود. 

پیشنهاد می شود: 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی