|

رصد بازار

قیمت طلا 18 عیار و سکه امروز دوشنبه 25 اسفند 99

قیمت سکه و طلای 18 عیار در روز دوشنبه 24 اسفند ماه 99 چند است؟

لینک کوتاه کپی شد

قیمت انواع طلا و سکه امروز دوشنبه 25 اسفند 99 امروز چند است؟ در این مطلب به بررسی قیمت طلا هجده عیار ، سکه ، نیم سکه ، ربع سکه ، سکه امامی و بهار آزادی می پردازیم. اگر برای شما سوال است که از قمیت طلا و قیمت سکه امروز مطلع شوید، در ادامه با ما همراه باشید. همانطور که می دانید سرمایه گذاری در بازار طلا و سکه در ایران نیز مانند بسیاری از کشور های دنیا رواج دارد. در ادامه قیمت طلا و انواع سکه بررسی شده است.


آخرین اخبار طلا و سکه را اینجا بخوانید.


قیمت طلا 18 عیار و سکه امروز دوشنبه 25 اسفند 99

قیمت طلا 18 عیار امروز دوشنبه 25 اسفند ماه 99 برابر با 1,044,600 تومان می باشد. قیمت سکه در ایران متاثر از اخبار سیاسی و اقتصادی تغییرات زیادی را متحمل می شود. قیمت سکه امامی یا سکه طرح جدید امروز دوشنبه 25 اسفند 99 با قیمت سکه طرح قدیم یا سکه تمام بهار آزادی امروز 25 اسفند 99 تفاوت دارد. در جدول زیر قیمت طلا 18 عیار و سکه ، قیمت هر اونس طلا جهانی ، قیمت نیم سکه ، قیمت ربع سکه امروز 25 اسفند 99 خدمت شما عزیزان ارائه شده است.

نوع قیمت (تومان)
سکه تمام طرح جدید  10,850,000
سکه تمام طرح قدیم  10,350,000
نیم سکه 6,550,000
ربع سکه 4,250,000
سکه گرمی 2,450,000
طلای 18 عیار 1,044,600
اونس طلا  1722/32 $

به این ترتیب امروز قیمت هر قطعه سکه امامی 10 میلیون و 850 هزار و سکه طرح قدیم 10 میلیون و 350 هزار تومان است. نیم سکه با قیمت شش میلیون و 550 هزار، ربع سکه چهار میلیون و 250 هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و 450 هزار تومان معامله می‌ شود.

همچنین بهای هر مثقال طلای ۱۷ عیار در بازار امروز چهار میلیون و ۵۲۸ هزار و هر گرم طلای ۱۸عیار یک میلیون و ۴۵ هزار تومان است.

پیشنهاد می شود: پیش‌ بینی بورس امروز ۲۴ اسفند ۹۹ 

گزارش لحظه ای بورس امروز یکشنبه 24 اسفند 99

کاهش مشتریان سرویس طلا

در قسمت قبلی به بررسی قیمت طلا 18 عیار و انواع سکه امروز دوشنبه 25 اسفند 99 پرداختیم. به گزارش اقتصاد آنلاین مشاهدات میدانی از بازار بزرگ تهران حاکی از بازار داغ فروش طلای خانگی در روزهای آخر سال است.

مغازه‌ های بازار زرگر ها شلوغ است اما کسبه می ‌گویند عملا خرید و فروشی نیست. یکی از طلا فروشان این راسته درباره میزان فروش طلای خانگی در آستانه شب عید می‌گوید: «هیچ تغییری نکرده است. شرایط مردم خراب است و پول برای ضروریات دم عید ندارند چه برسد به طلا.»

به گفته این فروشنده میزان «مشتری‌ هایی که برای فروش مراجعه می‌ کنند حدود ۲۰ درصد بیشتر شده است». به گفته این طلافروش اکثر طلاهایی که برای فروش به بازار می‌آورند «گردنبند و دستبند و انگشتر است. مردم از طلا به‌عنوان سرمایه‌گذاری استفاده می‌کنند و هروقت که به مشکل برمی‌خورند آن را می‌فروشند». این طلافروش می‌گوید میانگین مبلغی که این فروشندگان از فروش طلای خود به دست می‌آورند «بین ۵ تا ۱۰ میلیون تومان است گاهی هم کمتر».

البته اوضاع برای زوج‌ های دم بخت متفاوت است. مشاهدات ما نشان می‌دهد در شرایط کرونایی زوج‌هایی که قصد ازدواج دارند برای خرید حلقه مراجعه می‌کنند «اما از حجم خریدشان به شدت کاسته شده است. برای مثال قبلا داماد یک سرویس طلا می‌خرید که بالای ۴۰ یا ۵۰ میلیون تومان درمی‌آمد و سختی‌ هم برای خریدش نداشت.

ولی الان برای یک سرویس ۲۰ میلیون تومانی کلی این دست آن دست می‌کنند. معمولا به یک حلقه و دستبند کفایت می‌کنند مگراینکه پدرومادر طلای اضافه برایشان بخرند.» همین‌طور با توجه به افزایش قیمت طلا تولیدکنندگان حجم مصنوعات طلا را افزایش داده‌ اند تا گران به نظر برسد! زیرا می ‌گویند «نرخ به اندازه جیب مردم باشد. اما این خبر که از عیار طلا کم شده دروغ است چراکه اتحادیه اجازه چنین کاری را نمی ‌دهد».

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی