|

رضا قوچان نژاد در پرسپولیس؛ انتقال گوچی به پرسپولیس یک جوک!

رضا قوچان نژاد مهاجم سابق تیم ملی ایران که در هلند بازی می‌کند گزینه نخست یحیی برای خط حمله پرسپولیس است. 

لینک کوتاه کپی شد

در روزهای اخیر شایعات زیادی پیرامون حضور رضا قوچان نژاد در پرسپولیس مطرح بوده است. این در حالی است که شایعه پیشنهاد پرسپولیس به او در سال های اخیر نیز پای ثابت بسیاری از رسانه‌ها بوده اما این انتقال هرگز انجام نشده و همین موضوع سبب شده تا پرسپولیسی ها چندان به اخبار مرتبط با این بازیکن خوش بین نباشند.

اما ابراهیم شکوری معاون اجرایی جدید باشگاه پرسپولیس صبح امروز مذاکره با وی را به صورت تلویحی تایید کرد و با تمجید از قوچان نژاد گفت که او بازیکنی ارزشمند در سطح ملی و باشگاهی است.

نکته مهم این که شکوری به تحت قرارداد بودن قوچان نژاد هم اشاره داشت و این موضوع را یکی از مشکلات در راه انجام این انتقال دانست. او با اشاره به این که موضوع انتخاب به کادرفنی مربوط است، گفت که مذاکرات غیرمستقیم در این باره انجام می‌شود چرا که دسترسی به خود قوچان نژاد وجود ندارد.

پاسخ عجیب رضا قوچان نژاد برای پرسپولیسی ها

رضا قوچان نژاد با انتشار عکسی، به شایعاتش برای پیوستن به پرسپولیس پایان داد

رضا قوچان‌نژاد در تمام این سال‌ها، یکی از گزینه‌های سبد خرید باشگاه پرسپولیس بود و برخی از همبازیانش در تیم ملی هم معتقدند رضا هوادار پرسپولیس است اما هرگز این اتفاق رخ نداد که گوچی را در لیگ ایران ببینیم. در این میان، باشگاه‌های استقلال، سپاهان و به خصوص تراکتور هم در مقاطعی تصمیم به مذاکره با او گرفتند ولی قوچان‌نژاد ترجیح داد در اروپا به فوتبالش ادامه دهد. او حتی در همین فصل، پیشنهاد شیرین باشگاه تراکتور را رد کرد.

رضا قوچان نژاد در پرسپولیس؛ انتقال گوچی به پرسپولیس یک جوک!

تماس یحیی با گوچی

گفته می‌شود سرمربی پرسپولیس برای خط حمله تیمش یک گزینه جذاب را در نظر گرفته است. رضا قوچان نژاد مهاجم سابق تیم ملی ایران که در هلند بازی می‌کند گزینه نخست یحیی برای خط حمله پرسپولیس است.

از باشگاه پرسپولیس خبر رسیده یحیی شخصا با گوچی وارد مذاکره شده تا بتواند او را سرخپوش کند. پیش از این چندباری صحبت از حضور قوچان نژاد در پرسپولیس شده است و باید دید یحیی و مدیران پرسپولیس توانایی راضی کردن مهاجم سابق تیم ملی و همینطور باشگاه هلندی را خواهند داشت یا نه.

چرا انتقال قوچان نژاد به پرسپولیس سخت است؟

به گزارش بتا کاپ، از نظر قانونی نیز قوچان نژاد مثل ابتدا فصل بازیکن آزاد نیست که بدون اجازه باشگاهش بخواهد به تیم دیگری فکر کند و حتی اگر مدیران پرسپولیس به دنبال جذب این بازیکن باشند نیز ابتدا می بایست مبلغی را به عنوان رضایتنامه به باشگاه زوله پرداخت کنند و سپس مبلغی نیز در حد دستمزد بالای گوچی به وی بپردازند که احتمالاً هزینه انجام این انتقال را تا یک و نیم ملیون دلار بالا خواهد برد!

قبل از گوچی باید با باشگاه زوله مذاکره کرد

منابع خبری که این شایعه را به راه انداخته اند احتمالاً نمی دانند او تحت مدیریت ایجنت رسمی به نام ISM است و هرگونه مذاکره با این بازیکن می بایست ابتدا با این ایجنت و سپس باشگاه زوله انجام شود و مذاکره با بازیکن تحت قرارداد با باشگاه دیگر تخلف محسوب می شود و احتمال شکایت زوله از پرسپولیس وجود خواهد داشت.

همسر گوچی راضی به حضور در ایران نیست

ساروین بیان که خواهر ساره بیات بازیگر معروف ایرانی است، همسر رضا قوچان نژاد است که در سالهای اخیر حاضر نشده برای ادامه زندگی به ایران بازگردد و همین موضوع نیز بزرگترین عامل برای عدم حضور گوچی در سالهای اخیر در فوتبال ایران شده است چرا که او در مقاطع مختلف که بازیکن آزاد به حساب می آمد پیشنهادات جدی از تراکتور و پرسپولیس داشت اما در نهایت به فوتبال ایران نیامد.

رضا قوچان نژاد در پرسپولیس؛ انتقال گوچی به پرسپولیس یک جوک!

برای توافق گوچی با پرسپولیس رقم هم تعیین کردند

برخی رسانه ها نیز برای توافق گوچی با پرسپولیس رقم نیز تعیین کردند و مدعی شدند او با ۶۰۰ هزار دلار با پرسپولیس به توافق رسیده است و این در حالیست که او رقمی نزدیک به یک میلیون دلار از زوله دریافت می کند و کدام عقل سلیمی می پذیرد که به یکباره چنین افت دستمزدی را در قراردادش قبول کند؟

رضا قوچان نژاد در پرسپولیس؛ انتقال گوچی به پرسپولیس یک جوک!

مبلغ قرارداد رضا قوچان نژاد با زوله هلند

در نهایت ذکر این نکته خالی از لطف نیست که بازی با نام رضا قوچان نژاد تنها برای سرگرم کردن هواداران پرسپولیس مطرح شده و گزینه اصلی پرسپولیس پیمان بابایی و رضا شکاری هستند که در صورت مهیا شدن شرایط، به این تیم خواهند پیوست.

انتقال گوچی به پرسپولیس از این نظر جوک سال است که وزارت ورزش قانون جذب بازیکنان خارجی را برای صرفه جویی ارزی وضع کرد و اگر انتقال گوچی به پرسپولیس نهایی می شد رسماً این قانون به جوک شبیه شده بود چرا که او نیز دستمزد غیر از پرداخت دلاری قبول نخواهد کرد.

سخن آخر درباره انتقال قوچان نژاد به پرسپولیس

اگر به هر روشی انتقال قوچان نژاد به پرسپولیس انجام شود، این موضوع در تضاد کامل با ادعاهای سید جلال حسینی مبنی بر نبود پول در این باشگاه خواهد بود و مصاحبه های اخیر این بازیکن و مدیرعامل تیم را که به نبود بودجه برای رفع مشکلات تیم اشاره داشتند را زیر سوال خواهد برد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها