|

فکری: بازیکنانم ترسیده بودند!

محمود فکری در نشست خبری بعد از بازی با پرسپولیس ادعا کرد که شاید برخی بازیکنانش در این بازی ترسیده بودند.

لینک کوتاه کپی شد

محمود فکری در نشست خبری بعد از بازی با پرسپولیس در توجیه نتیجه به دست آمده ادعا کرد که شاید برخی بازیکنانش در این بازی ترسیده بودند. او تقصیر را به گردن شاگردانش انداخت. با اینکه از فکری انتظار بود با این تیم آماده برنده دربی باشد که در نهایت این بازی با نتیجه تساوی تمام شد، اما او از نتیجه به دست آمده راضی بود. سرمربی استقلال در وصف این بازی چنین گفته:« تک تک بازیکنانمان بابت تلاششان تشکر می‌کنم. اشتباهاتی در نیمه دوم داشتیم که منجر به گل خوردن ما شد اما تلاش بازیکنان ما ستودنی بود.»

فکری درباره تعویض هایش نیز گفت:« تعویض‌های ما بر اساس این بود که از گلی  که زده بودیم محافظت کنیم و همچنین به موقعیت‌های بهتری برسیم. ما شاید حتی می‌توانستیم برنده بازی باشیم. روی اشتباهاتی که انجام دادیم، به حریفمان به راحتی فرصت دادیم. می‌توانستیم حتی از گل زده خودمان محافظت کنیم و از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده کنیم.

بازیکنانم ترسیده بودند!

شاید بچه‌ها ترسیدند یا استرس گرفتند. اشتباهاتی در نیمه دوم داشتیم اما می‌توانستیم همان یک گل را حفظ کنیم و برنده بازی شویم. امسال تیم خوبی درست کردیم اما دربی این طور نیست که نتیجه بازی به نفع تیمی باشد که شرایط بهتری در جدول دارد. شاید نتیجه بازی برعکس شود. با توجه به این که یک گل جلو افتاده بودیم بچه‌های ما فکر کردند بازی تمام شده است.»

سرمربی استقلال اعتقاد دارد که کرمانشاهی هم استرس داشته است:« رضا کرمانشاهی در نیمه اول استرس داشت، در یک صحنه به بازیکن ما کارت داد و در صحنه مشابه آن هم می‌توانست به سید  جلال حسینی کارت بدهد، داور در نیمه دوم هم استرس زیادی داشت. فکر می‌کنم سوت‌هایش بیشتر به نفع پرسپولیس بود، اما به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم به داوران ما توجه بیشتری شود و داوران زیادی را از ایران در بازی‌های بین المللی ببینیم.»

فکری درنهایت گفت:«به هر دو تیم به خصوص بازیکنان استقلال که با تمام توان و وجود تلاش کردند خسته نباشید می‌گویم، می‌توانستیم برنده بازی باشیم، اما شاید گل زودهنگام باعث وارد شدن استرس به بازیکنان شد. با این حال در نیمه اول روند خوبی داشتیم. اگر آن پنالتی که اتفاق افتاد گرفته می‌شد روند بازی عوض می‌شد. وقتی پرسپولیس یک بر صفر عقب بود و تمام تلاشش را کرد که این عقب افتادگی را جبران کند و این طبیعی است؛ عده‌ای از بازیکنانمان بهم ریختند. شاید به خاطر کم‌تجربگی یا اعتماد به نفس بالا بود.»

منبع: شهرآرا نیوز

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها