|

خوشحالی منشوری بازیکن فوتبال بعد از گل جنجال به پا کرد و با محرومیت سه ماهه همراه بود.

خوشحالی منشوری و درآوردن لباس ورزشی بازیکن فوتبال بعد از گل جنجال به پا کرد و با محرومیت سه ماهه همراه بود.

لینک کوتاه کپی شد

رائول بوبادیا مهاجم سابق بروسیا مونشن گلادباخ به دلیل خوشحالی منشوری اش، سه ماه از حضور در میادین فوتبال محروم شد. جنجال عجیب با خوشحالی منشوری؛ بازیکنی که شورت ورزشی‌اش را هم پایین کشید!

پیشنهاد می شود: شجاع خلیل زاده همچنان مورد بی مهری هواداران پرسپولیس

خوشحالی منشوری بازیکن فوتبال بعد از گل با محرومیت سه ماهه همراه بود

رائول بوبادیا مهاجم ۳۳ ساله تیم ملی پاراگوئه که در باشگاه گوارانی عضویت دارد، با حرکت عجیبش سوژه شبکه ‌های اجتماعی شده است. به گزارش نیویورک پست، رائول بوبادیا پس از گلزنی، ابتدا لباس و جلیقه GPS را از پیراهن درآورد و به این موضوع اکتفا نکرد و سپس شورت ورزشی اش را پایین کشید. در آن زمان داور اقدام خاصی نکرد، اما تصاویر او در شبکه‌های اجتماعی حاکی از این است که بخشی از شرمگاه او نمایان شده است. رائول پس از بازی با لبخندی بر لب گفت: من از نحوه خوشحالی ام پشیمانم. امیدوارم همسرم آن را ندیده باشد. او باید آرام باشد. همه چیز برای او است.

اما این مدل خوشحالی، عواقب سنگینی برای رائول بوبادیا به همراه داشت و فدراسیون فوتبال پاراگوئه، او را سه ماه از حضور در میادین ورزشی محروم کرد. بوبادیا سه روز فرصت تجدید نظر خواهی دارد. رائول بوبادیا سابقه قهرمانی سوپرلیگ سوئیس در سال ۲۰۱۳ به همراه بازل را دارد و بین سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۸ در باشگاه ‌های آگزبورگ و مونشن گلادباخ عضویت داشت.

833422_359

منبع: فرارو

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی