|

یحیی قربانی ماندن رسول پناه در جمع پرسپولیسی ‌ها می‌شود؟

یحیی قربانی ماندن رسول پناه در جمع پرسپولیسی ‌ها می ‌شود؟

لینک کوتاه کپی شد
در چارچوب دیدار معوقه رقابت‌ های هفته هشتم لیگ برتر، تیم‌ های استقلال و پرسپولیس به مصاف هم رفتند. تقابل این ۲ تیم با تساوی ۲ – ۲ به پایان رسید. برای سرخ ‌ها مهدی عبدی و وحید امیری گل زدند و برای استقلال نیز مطهری و قایدی دروازه حامد لک را باز کردند.
 
یحیی گل محمدی سر مربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پایان این بازی بیان کرد: رسول پناه و اعضای هیئت مدیره در باشگاه بودند و ما یکی یکی بازیکنان‌ را از دست دادیم. توجیه آن‌ها این بود که رفتن بازیکنان تاثیری در نتایج‌ ما ندارد که توجیه مسخره و خنده‌داری بود. رسول‌پناه هنوز به عنوان رئیس هیئت مدیره کار می‌کند و به ریش ما می‌خندد. هیچ شخصی هم جواب نمی دهد. این تیم میلیون‌ها هوادار دارد و اینکه این همه بلا سر ما آمد جای تاسف دارد.
 
او ادامه داد: آینده خوبی برای باشگاه متصور نیستم. تا وقتی که این آدم‌ها بالای سر کار باشند این مشکلات وجود دارد. من نمی‌خواهم نتیجه این بازی را توجیه کنم، اما کار در باشگاهی که هیئت مدیره قوی نداشته باشد واقعا سخت است. 
 
گل‌محمدی گفت: به وزیر ورزش می‌گویم که اگر رسول پناه تا ۱ – ۲ روز آینده در رأس کار باشد باید تبعات آن را گردن بگیرد. بحث استعفا نیست، واقعا کار در این باشگاه با آدم‌های ضعیف و کوچک سخت است. از الان باید خودشان تصمیم بگیرند که می‌خواهند این باشگاه را خوب مدیریت کنند یا اینکه می‌خواهند باشگاه وارد مشکلات دیگر شود، دیگر خودشان باید تصمیم بگیرند. به نظر می‌رسد گل محمدی از وضعیت پیش آمده عصبانی است و شاید از جمع سرخ‌ها جدا شود. پرسپولیس در حال حاضر با کسب ۱۲ امتیاز از ۸ بازی در رده هشتم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها