|

لیونل مسی در مصاحبه با یک روزنامه آرژانتینی

مسی: بارسا جوان‌تر شده، برای همین جام کمتر گرفته‌ایم

فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا می‌گوید که دوست دارد قهرمانی در جام‌های مختلف را تجربه کند؛ هر چه بیشتر بهتر.

لینک کوتاه کپی شد

لیونل مسی که در پایان فصل جاری قراردادش با بارسلونا به پایان می‌رسد و هنوز آن را تمدید نکرده، در گفت‌‌وگو با روزنامه «اوله» آرژانتین گفت: من هر موقع که رقابت می‌کنم برای پیروزی است و سعی می‌کنم به تمامی اهداف‌مان که همان کسب جام‌ها است، برسیم. حقیقت این است که جام حذفی اسپانیا (تنهای جامی که بارسا این فصل به دست آورد) که ما این فصل کسب کردیم، به خاطر وضعیتی که در آن قرار داریم، خیلی خاص بود، چون اوضاع در باشگاه در چند سال اخیر به خاطر نتایج کسب شده و اندک جام‌های قهرمانی عالی نبوده است. یکی از دلایل این موضوع هم این است که ما حالا تیم جوانتری داریم و کلی بازیکن جدید به تیم اضافه شده‌اند. قهرمانی در جام حذفی نقطه عطف بود و خیلی اهمیت داشت. فراتر از این من به شخصه دوست دارم قهرمانی در جام‌های مختلف را تجربه کنم، هر چه بیشتر بهتر.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: من بازی‌های لیگ‌های دیگر را به عنوان یک هوادار می‌بینم تا یک شاگرد. وقتی بازی‌ای را تماشا می‌کنم، آن را آنالیز نمی‌کنم و سعی می‌کنم از دیدنش لذت ببرم اما دوست دارم رقبای‌مان را مورد بررسی قرار دهم، اینکه چطور به آنها فشار بیاوریم، از چه ناحیه‌ای می‌توانیم به آنها ضربه بزنیم و این را جدای از کار مربیان تیم برای آنالیز حریف، دوست دارم و انجام می‌دهم.

فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا همچنین درباره علاقه‌اش به همراهی تیم ملی آرژانتین در مسابقات کوپا آمه‌ریکا خاطرنشان کرد: ما بی‌صبرانه منتظر آغاز مسابقات کوپا آمه‌ریکا و بازی در این رقابت‌ها هستیم. به خاطر ویروس کرونا ما مدتی از هم دور بوده‌ایم و این ما را تشنه قهرمانی در کوپا آمه‌ریکا کرده است. مسابقات پیش‌روی کوپا خاص است، چون بازی‌ها بدون هوادار برگزار خواهد شد اما به شخصه بی‌صبرانه منتظر بازی در این تورنمنت هستم.

شبکه تلویزیونی «بی‌این اسپورتس» مدعی شده که مسی 33 ساله مصمم به ماندن در بارسلونا است، بازیکنی که این فصل در 47 بازی برای آبی‌وانار‌ها به میدان رفته و آمار 38 گل‌زده و 14 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها