|

خلاصه بازی استقلال 0- سایپا 1؛ فرصت طلایی که از دست رفت!

استقلال تهران در هفته 12 لیگ برتر مقابل سد دفاعی سایپا گرفتار شد و با یک گل تن به شکست داد.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال پس از روند خوبی که طی 11 هفته اخیر داشت و تنها یک شکست متحمل شده بود، امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف سایپا رفت و امیدوار بود بعد از برد روحیه‌بخش مقابل تراکتور، از سد سایپا هم عبور کند تا همچنان صدرنشین بماند، اما آبی‌ها در روزی که فرصت‌های طلایی را هدر دادند و از محوطه 6 قدم و در ریباندها توپ‌ها را تبدیل به گل نکردند، دروازه خود را در شروع نیمه دوم با شوت تماشایی حسین مالکی باز شده دیدند و دومین شکست فصل را متحمل شدند تا نارنجی‌ها با کسب دومین برد متوالی به شرایط خود در جدول هم سر و سامان بدهند و به رده هفتم بروند.

ترکیب استقلال برابر سایپا

رشید مظاهری، محمدحسین مرادمند، محمد دانشگر، وریا غفوری، محمد نادری، مسعود ریگی، مهدی مهدی پور، داریوش شجاعیان، مهدی قایدی، ارسلان مطهری و شیخ دیاباته

سرمربی: محمود فکری 

01565153

ترکیب سایپا برابر استقلال

محمدحسین اکبرمنادی، فریبرز گرامی، رضا علیاری، حسین ماهینی، سید ابوالفضل جلالی، محمدصادق بارانی، مهرداد عبدی، حسین کامیاب، حسین مالکی، مجید علیاری و رضا جعفری

سرمربی: ابراهیم صادقی

01565154

 

 

دقیقه 49؛ گل برای سایپا

مجید علیاری با حرکت تکنیکی و تماشایی در سمت چپ زمین سه مدافع استقلال را فریب داد و از بین آنها نفوذ کرد که پاس رو به عقب به این بازیکن به پشت محوطه جریمه را حسین مالکی با سر توپ مقابل ریگی و شوت پای چپ وارد دروازه آبی‌ها کرد.

لحظات حساس بازی استقلال و سایپا

دقیقه 6: دیاباته با حرکت تکنیکی در محوطه جریمه سایپا با شوت زمینی شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد که ضربه زمینی او راهی اوت شد.

دقیقه 7: شوت روی پای صادق بارانی از پشت محوطه جریمه از روی دروازه استقلال عبور کرد.

دقیقه 18: شوت فنی مهدی قایدی از پشت محوطه جریمه را منادی به کمک تیرک افقی دروازه سایپا دفع کرد و در ریباند هم شوت دیاباته پس از برخورد به مدافع نارنچی پوشان به کرنر رفت.

دقیقه 36: نزدیک بود روی اشتباه خط دفاعی و دروازه سایپا، دیاباته گل اول استقلال را بزند که شوت مهاجم خارجی آبی‌ها به تور کنار دروازه اصابت کرد.

دقیقه 41: شجاعیان به دنبال شوت‌زنی از پشت محوطه جریمه بود که ضربه پای چپ او را عبدی با حضور به موقع مقابل توپ دفع کرد.

دقیقه 44: شوت پشت محوطه مهرداد عبدی از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 58: قایدی از پشت محوطه جریمه شوت‌زنی کرد که ضربه او پس از برخورد به مهرداد عبدی تبدیل به کرنر شد.

دقیقه 67: شوت مهدی قایدی از پشت محوطه جریمه دقت لازم را نداشت و پس از برخورد به بازیکن سایپا به کرنر رفت.

دقیقه 72: شوت شجاعیان از پشت محوطه جریمه بی‌حاصل بود و به بیرون رفت.

دقیقه 76: فرصت گلزنی برای استقلال با کم‌دقتی مهاجمان این تیم هدر رفت و در ادامه سانتر قایدی با عبور از روی سر دیاباته راه اوت را در پیش گرفت.

دقیقه 78: پاس بلند پشت مدافعان سایپا و شوت روی پای چپ فرشید اسماعیلی دقت لازم را نداشت و از کنار دروازه سایپا راهی اوت شد.

دقیقه 2+90: حرکت مهدی قایدی در سمت چپ زمین و پاس در عرض او را فرشید اسماعیلی زد که شوت پای چپ او را منادی برگشت داد ولی دیاباته و اسماعیلی نتوانستند در ریباند از توپ استفاده کنند تا موقعیت استقلال از دست برود.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها