|

(عکس) "هانی کرده" لات و شرو معروف در تمرین استقلال!

محمود فکری و شاگردانش با استقبال از هانی کرده مهمان ناخوانده، نه تنها پروتکل‌های بهداشتی را زیر پا گذاشتند بلکه پای اراذل و اوباش را به…

لینک کوتاه کپی شد

روزی نیست که محمود فکری از هواداران و پیشکسوتان تیمش برای بی توجهی به شایعات و حواشی و همانیوطر حمایت از تیمش سخن نگوید اما در تصاویری که از تمرین استقلال منتشر شده، یک چهره معلوم الحال همراه با علیرضا نیکبخت در تمرین حاضر شده و با زیر پا گذاشتن پروتکل های بهداشتی، با تمام بازیکنان و مربیان این تیم خوش و بش کرده است.

در فاصله ۴۸ ساعت تا دیدار استقلال و نفت مسجدسلیمان، فردی که سابقه شرارت و حضور در زندان را هم دارد و بارها در فضای مجازی تصاویر نامناسبی را از خودش به انتشار گذاشته، در تمرین آبی پوشان حاضر می شود و هیچ فردی از بخش حراست، مدیریت و کادر سرپرستی و مربیگری جلوی این اتفاق را نمی گیرد و در عوض با استقبال پرشوری هم مواجه می شود.

استقبال گرم استقلالی ها از هانی کرده!

عکس هایی که او را کنار مهدی قائدی، محمود فکری و نیکبخت نشان می دهد. نکته حالب این تصاویر جدا از جمله "ما همه جوره پشتتیم" که کنار عکس او و فکری منتشر شده، شوخی هانی کرده با مهدی قائدی است که مقابل دوربین از او پرسیده "گل می زنی یا نه؟"

در این روزهایی که سازمان لیگ اصرار دارد تیم ها پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا دچار مشکل نشوند و لیگ را هم به دردسر نیندازند، حضور افراد متفرقه در تمرین استقلال عجیب به نظر می رسد.

نکته عجیب تر این است که بازیکنان استقلال در حضور اعضای کادرفنی و سرپرستی، نفر به نفر سراغ مهمان ویژه تمرین می آیند و به او خوش آمد می گویند. در فیلمی که از این حضور منتشر شده خبری از ماسک و رعایت پروتکل ها هم نیست!

photo_2021-01-27_16-16-34

photo_2021-01-27_16-16-33

این اتفاق در شرایطی رخ می دهد که از سال گذشته به علت شیوع کرونا و وضع قوانین بهداشتی، مسابقات فوتبال در فضایی ایزوله شده برگزار می شود اما به نظر می رسد این قبیل موارد برای کادرفنی و بازیکنان استقلال رنگ باخته و دیگر دغدغه ای از بابت شیوع کرونا وجود ندارد و گویا اصلا استقلال ۴۸ ساعت بعد در لیگ برتر بازی نخواهد کرد.

بی اهمیتی مسئولان و بازیکنان استقلال به این موضوع در شرایطی است که آن ها طی ساعات آینده با عوامل برگزاری مسابقه و تیم رقیب هم رودررو می شوند و جان آن ها و خانواده هایشان را هم به خطر می اندازند! این رفتار با ویروسی که تا چندین روز هیچ علائمی از خود در بدن نشان نمی دهد و به راحتی از انسانی به انسان دیگر منتقل می شود، چه معنایی جز بی مبالاتی و رعایت نکردن مسائل پیش افتاده دارد؟

"هانی کرده" کیست؟

"هانی خمانه" متولد اوایل دهه شصت در همدان است و بیشتر با نام "هانی کورده" شناخته می شود. او بیشتر شهرتش را مدیون فضای مجازی است. "هانی کرده" در اینستاگرام ۲۲۶ هزار دنبال کننده دارد و برخی منابع غیر رسمی او را لیدر سابق تیم استقلال و از اشرار مشهور تهران معرفی کرده اند. "هانی خمانه" در کلیپ‌های اینستاگرامی مدعی شده که ۱۶ سال از عمرش را در زندان به سر برده و اولین بار هم به خاطر درگیری با یک سرباز بر سر خرید بلیط در ۱۴ سالگی دستگیر شده است.
 
اما نام "هانی کرده" پس از قتل "وحید مرادی" سر زبان ها افتاد. پس از این قتل، او مورد حمله لفظی نوچه‌ها و طرفداران وحید مرادی قرار گرفت. آن‌ها مدعی شده بودند که هانی کرده در قتل وحید مرادی دست داشته است. که در نهایت تحقیقات پلیس نشان داد که این ادعا صحت ندارد.
 
596897_114
 
"هانی کرده" یک روز ویدئویی منتشر کرده که درآن به همراه نوچه هایش به هیئت مذهبی رفته اند. یک روز هم با یکی از شاخ‌های اینستاگرام داود هزینه (داود غفاری) قرار گذاشته و روزی هم اسلحه به دوش مدعی شده که مدافع حرم شده است. البته او بار‌ها تصاویر خود و بازیکنان سابق وکنونی تیم استقلال را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است. بسیاری از کاربران فضای مجازی گفته اند که او میل به دیده شدن دارد، برای همین از هر روشی برای جذب مخاطب استفاده می‌کند.

"هانی کرده" بار‌ها در ویدیو‌های اینستاگرامی دیگر لات‌ها و اراذل و اوباش را تهدید کرده است. به همین دلیل در اسفند سال ۹۷ به اتهام تخلف در فضای مجازی بازداشت و مدتی بعد هم آزادشد. او پس از این اتفاق گفته بود که من از سال ۱۳۹۰ به بعد دست از خلاف کشیده ام.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها