|

دردکشیدن برای صدرنشینی و طلسم شکنی

چهره سروش رفیعی که از درد به خود می‌پیچد و تلاش دارد تا یک درمان موقت با فشردن پای خود پیدا کند، نمونه جالبی از تیمی است که مهم‌ترین تهدید…

لینک کوتاه کپی شد

دو سال پس از آن روز که گابریل کالدرون روی اسم سروش رفیعی خط کشید و او را در فهرست مازادش قرار داد، او حالا ستاره تیمی شده که جدی‌ترین خطر برای گرفتن عنوان قهرمانی از تیم پرسپولیس است. او علاوه بر انگیزه همگانی که در تمام بازیکنان سپاهان وجود دارد، با یک انگیزه شخصی خاص، رقابت با پرسپولیس را دنبال می‌کند و امیدوار است که با گرفتن مدال طلا و جام جدید لیگ برتر خلیج فارس، توانایی‌هایش را به قرمزها نشان دهد.

در بازی این هفته سپاهان مقابل سایپا، تقابل سروش با مسلمان که اتفاقا او نیز مورد غضب یک سرمربی خارجی در پرسپولیس قرار گرفت، یکی از جذاب‌ترین دوئل‌های فوتبال ایران بود. تقابلی که در نهایت با پیروزی رفیعی همراه شد و او توانست 84% پاس صحیح، سه دریبل، دو پاس کلیدی و پنج کنش دفاعی را ثبت و تیمش را به سمت پیروزی مهم هدایت کند.

صحنه ای که سروش در حال درد کشیدن است و تلاش می‌کند تا مرهمی موقت پیدا کند، شاید فریمی باشد که وضعیت طلایی پوشان در این فصل را نشان می‌دهد. تیمی که در آستانه هفته بیستم، از قهرمان بلامنازع فوتبال ایران در سال های اخیر گذر کرده و امیدوار است که با حفظ این روند، پس از سال ها به عنوان قهرمانی برسد؛ اتفاقی که اگر رخ دهد، یکی از بزرگترین طلسم های فوتبال ایران برای حدود 20 تیم را می‌شکند و نوار قهرمانی های پرسپولیس را قطع می‌کند.

در آخرین قهرمانی لیگ برتری سروش، پس از بالا بردن جام، او به همراه شجاع خلیل زاده ویدیوهایی کوتاه به همراه جام طلایی رنگ را منتشر کردند که خیلی زود در فضای مجازی وایرال شد اما حالا نه خبری از شجاع است و نه تیم پرسپولیس. اما برای رفیعی که قهرمانی در فولاد و پرسپولیس را تجربه کرده، کسب این عنوان با یک تیم جدید افتخار جالبی خواهد بود. کاری که تا حالا فقط سیدجلال حسینی موفق به انجامش شده.

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها