|

مربی نساجی: هنوز در منطقه قرمز هستیم

مربی نساجی معتقد است که کار هنوز برای این تیم به پایانه نرسیده و نساجی هنوز باید برای بهتر کردن شرایط خود در جدول تلاش کند.

لینک کوتاه کپی شد

تیم های نساجی و پرسپولیس فردا در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم خواهند رفت. ساکت الهامی، سرمربی تیم نساجی که روز گذشته به تست کرونای تیمش نرسیده بود از حضور در نشست خبری پیش از بازی عذرخواهی کرده و یکی از دستیاران خود را برای صحبت به نشست فرستاد.

مصطفی صداقت، مربی تیم نساجی در مورد رویارویی با پرسپولیس گفت: فردا یک بازی خوب با تیم باکیفیت پرسپولیس خواهیم داشت. در مورد شرایط فنی تیم پرسپولیس خیلی نیاز به توضیح نیست. این تیم کادرفنی بادانش بااخلاقی دارد. همین جا به نمایندگی از باشگاه نساجی برایشان در بازی های پیش روی لیگ قهرمانان آسیا آرزوی توفیق داریم. همچنین برای سه نماینده دیگر ایران در آسیا هم آرزوی موفقیت دارم انشالله که بتوانند با دست پر برگردیم. ما تیم نساجی هستیم و فردا سهم خودمان را از بازی می خواهیم. امیدواریم که بتوانیم با برنامه ریزی هایی که انجام داده ایم دست پیدا کنیم.

وی در مورد شرایط نفرات کرونایی تیمش اظهار داشت: در این زمینه پزشک تیم توضیحات کامل را برای سازمان لیگ و کمیته پزشکی ارسال کرده اند. طی دو مرحله ما دو تست مختلف انجام دادیم و تعداد نفرات کرونایی مان مشخص شد. فکر می کنم 5 نفر از کادرفنی و 5 نفر هم از بازیکنان که در مجموع ده نفر می شوند، مبتلا شده اند. در تست مرحله اول که روز پانزدهم بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان گرفته شد 7 نفر بودند که در مرحله دوم که دیروز انجام دادیم 3 نفر به آن جمع اضافه شده اند.

مربی نساجی خاطرنشان کرد: انسان به امید زنده است. ما شرایط خوبی داریم و تمام تلاش مان در این رابطه است که سهمیه مان حفظ کنیم. کیفیت و توانایی این کار را داریم. تک تک نفرات حاضر در باشگاه این اعتقاد دارند که می توانیم این کار را انجام دهیم. بعد از دو نتیجه اخیر صحبت هایی مطرح شد که کار برای تیم ما تمام شد اما همین جا باید بگویم که درست است که دو نتیجه خوب و امیدوار کننده گرفتیم ولی به قدری بی تجربه نیستیم که کار را تمام شده بدانیم. نساجی همچنان در منطقه قرمز جدول رده بندی حضور دارد و ما با دو نتیجه خوب هدف اصلی مان را گم نمی کنیم. ما هنوز هم باید برای آینده تلاش کنیم چون کارمان تمام نشده و این را به شما قول می دهم که جایگاه نساجی این نیست.

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی