|

(ویدیو) خلاصه بازی بایرن مونیخ 2 - پاری سن ژرمن 3؛ درخشش امباپه

در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پاری سن ژرن 3 بر 2 از سد بایرن مونیخ گذشت

لینک کوتاه کپی شد

تیم های بایرن مونیخ و  پاری‌سن‌ژرمن ز ساعت 23:30 امشب برگزار کننده دیدار رفت خود در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهند بود.

بایرن مونیخ که با 64 امتیاز در صدر جدول بوندس لیگا قرار دارد، در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد لاتزیو را با نتیجه 6-2 در مجموع دو دیدار رفت و برگشت شکست دهد و رقیب پاری‌سن‌ژرمنی شود که در حال حاضر با 63 امتیاز در مکان دوم لوشامپیونه قرار دارد و در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز موفق شد در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 5 -2 از سد بارسلونا بگذرد.

خلاصه بازی بایرن مونیخ - پاری سن ژرمن

دقیقه 3؛ گل اول پاریس توسط امباپه

امباپه، شروع کننده پیروزی پرگل پاریسن مقابل بارسلونا در مرحله قبل، خیلی زود در دقیقه سوم بازی امشب دروازه نویر را باز کرد تا یک شوک بزرگ را به نویر و هم تیمی هایش وارد کند. او با یک شوت سنگین از داخل محوطه جریمه، دروازه بایرن را نشانه گرفت و این شوت بعد از اینکه از دستان نویر لیز خورد، وارد دروازه میزبان شده و گل اول پاریس را رقم زد.

01588530

دقیقه 28؛ گل دوم پاریس توسط مارکینیوش 

نیمار شب توفانی خود را با دومین پاس گل در عرض سی دقیقه ادامه داد؛ او با یک پاس بلند و زیبا از فاصله ای حدود 20 متری مارکینیوش را در موقعیت عالی گلزنی قرار داد و این بازیکن با یک شوت دقیق دروازه نویر را باز کرد تا نتیجه بازی دو بر صفر شود؛ این دومین گل بازیکن برزیلی پاریس در 8 بازی این فصل بود.

دقیقه 37؛ گل اول بایرن توسط چوپوموتینگ 

بایرن که با وجود ایجاد موقعیت های بسیار موفق به باز کردن دروازه پاریس در نیم ساعت اول بازی نشده بود، سرانجام در دقیقه 37 با ضربه سر غیرقابل مهار چوپوموتینگ به گل اول دست یافت. مهاجم بایرن مونیخ در حالی در غیاب لواندوفسکی موفق به گلزنی برای تیمش شد که این گل از یک حیث دیگر نیز برای او مهم است چرا که موفق به باز کردن دروازه تیم سابقش شد.

01588547

دقیقه 60؛ گل دوم بایرن توسط مولر

بایرن  بعد از آن که بارها و بارها دروازه حریف را تهدید کرد در دقیقه 60 بازی بالاخره به گل رسیده و بازی را به تساوی کشاند؛ توماس مولر، کاشته کیمیش را به زیبایی وارد دروازه ناواس کرد تا نقطه ضعف او روی ضربات سر را یادآوری کند.

01588564

دقیقه 68؛ گل برتری پاریس توسط امباپه

امباپه در مسیر تکرار درخشش خود مقابل بارسا در مرحله یک هشتم نهایی؛ مهاجم فرانسوی تیم پاریس که با گل دقایق ابتدایی خود در بازی امشب، شوک زودهنگامی را به میزبان وارد کرده بود درخشش خود را در نیمه دوم هم ادامه داده و بلافاصله بعد از گل تساوی (2-2) بایرن، به زیبایی با یک ضربه غیرقابل مهار دروازه نویر را باز کرد تا گل دوم خود و گل سوم تیمش را در این دیدار به ثبت برساند.

01588512

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها