|

ضبط فیلم غیر اخلاقی فوتبالیست مشهور را محروم کرد

فدراسیون فوتبال فرانسه تصمیم گرفته ویلیام سالیبا را به مدت یک ماه از حضور در تمامی رده های سنی تیم ملی فرانسه محروم کند.

لینک کوتاه کپی شد

ویلیام سالیبا، مدافع 20 ساله آرسنال که دوران کابوس واری را زیر نظر میکل آرتتا در آرسنال سپری کرد و اصلا نتوانست برای این تیم به میدان برود، در ژانویه 2021 به صورت قرضی راهی نیس شد. سالیبا در  نیس  به ثبات رسید و به صورت منظم به میدان رفت اما حالا با دردسر جدیدی روبرو شده است.

به گزارش RMC، فدراسیون فوتبال فرانسه تصمیم گرفته ویلیام سالیبا را به مدت یک ماه (26 آوریل تا 26 می) از حضور در تمامی رده های سنی تیم ملی فرانسه محروم کند. دلیل این محرومیت به سه سال پیش بر می گردد، زمانی که ویلیام سالیبا از اولریک انمه الا، هم تیمی اش در تیم ملی جوانان فرانسه که در رختکن در حال خودارضایی بود، فیلمبرداری کرد و فیلم این صحنه غیراخلاقی را در اسنپ چت منتشر کرد. سالیبا فورا این ویدیو را حذف کرد اما این ویدیو وایرال شد و فدراسیون فوتبال فرانسه به دلیل مذموم بودن این امر و خدشه دار شدن وجهه تیم ملی، سالیبا را یک ماه و اولریک انمه الا را سه ماه از حضور در هر رده سنی تیم ملی فرانسه محروم کرد. سالیبا برای همراهی نیس طی ماه آینده، مشکلی نخواهد داشت. 

منبع: طرفداری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها